مردم ایران باید به صندلی داوری فوتبالشان در دنیا افتخار نمایند

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در کلاس توجیهی ناظران داوری حضور یافت.

مردم ایران باید به صندلی داوری فوتبالشان در دنیا افتخار نمایند

وی در جمع حاضران در این دوره بیان کرد: در ابتدا وظیفه می دانم که یادی کنم از زحمات پیشکسوتان بزرگوار داوری که در این جمع نیستند اما زحمات و کوشش هایشان هرگز فراموش شدنی نیست.همچنین خوشحالم که در جمع فعلی گروهی از پیشکسوتان داوری را می بینم و امیدوارم با کوشش های اجرا شده و بهره بردن از ظرفیت های موجود شاهد ارتقا سطح داوری در فوتبال کشور باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور والنتین ایوانف در کشورمان گفت: حضور چهره نامدار داوری دنیا در کشورمان را باید به فال نیک گرفت. به طور حتم، انتقال دانش روز به ناظران داوری موضوع با اهمیتی است که با توجه به صندلی داوری ایران در آسیا و دنیا باید مورد توجه قرار گیرد. امیدوارم با برگزاری چنین دوره هایی این مهم با شتاب بیشتر تداوم یابد.

در ادامه والنتین ایوانف هم با تقدیر از حضور رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست گفت: ناظران نقش مهمی در کیفیت داوری دارند. بدون شک، مردم ایران باید به صندلی داوری فوتبالشان در سطح دنیای افتخار نمایند. من از حضور در این دوره توجیهی بسیار خرسندم و امیدوارم مباحث طرح شده مفید به فایده باشد.

در خاتمه این نشست هدایایی از سوی رییس فدراسیون، راهنمایی ممبینی عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران و فریدون اصفهانیان عضو هیات رییسه به رسم یابود به ایوانف اهدا شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مردم ایران باید به صندلی داوری فوتبالشان در دنیا افتخار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم ایران باید به صندلی داوری فوتبالشان در دنیا افتخار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید