مظاهری در استقلال می ماند

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، ایسنا نوشت: رشید مظاهری، دروازه بان استقلال ظاهرا بعداز مذاکره با باشگاه در این تیم ماندنی شد.

مظاهری در استقلال می ماند

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها به نقل از خبرآنلاین ، مدیران استقلال با رشید مظاهری صحبت های لازم را در این چند روز انجام دادند و به نظر می رسد، دروازه بان آبی پوشان مرکز در استقلال ماندنی است.

تیم فوتبال استقلال با آغاز روزهای جابجایی تابستانی لیگ برتر، کار خود را برای جذب بازیکن و تمدید قراردادها آغاز کرده است. همان طور که مدیران استقلال طی این چند روز اظهار کردند، در حال حاضر طبق لیستی که

مجیدی به باشگاه ارائه داده است، جابجایی باشگاه استقلال در حال پیگیری و انجام مذاکرات با بازیکنان است.

یکی از مسائلی که این روزها برای مجیدی و هواداران استقلال بسیار مهم بوده است، تمدید با بازیکنان کلیدی استقلال و ماندن آن ها در جمع آبی پوشان مرکز است. رشید مظاهری هم یکی از آن بازیکنانی است که در استقلال عملکرد بسیار تاثیرگذاری داشته است و با کلین شیت های خود در فصل گذشته توانسته بود امتیازات قابل توجهی برای استقلال بیاورد. این روزها برآورد های زیادی درباره جدایی او از جمع استقلال شنیده می شود و حتی درباره مقصدهای آینده او هم برآورد هایی مطرح شده است.

بر اساس اطلاعاتی که یک مقام آگاه در باشگاه استقلال در اختیار ایسنا قرار داده، در 2 روز گذشته، از طرف باشگاه استقلال با رشید مظاهری مذاکرات و صحبت های قابل توجهی اجرا شده است و طبق این مذاکرات رشید مظاهری با توجه به این که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، در جمع آبی پوشان ماندنی خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "مظاهری در استقلال می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری در استقلال می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید