معرفی فیلم فانتزی Slumberland با بازی جیسون موموآ

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، فیلم اسلامبرلند (Slumberland) جدیدترین داستان فانتزی و بچگانه ای به شمار می رود که به وسیله سرویس آنلاین نتفلیکس مورد اقتباس قرار گرفته است. این فیلم بر اساس کمیک استریپی به نام نموی کوچولو در اسلامبرلند (Little Nemo In Slumberland) از سال 1905 میلادی نوشته وینسور مک کی (Winsor McKay) ساخته شده است.

معرفی فیلم فانتزی Slumberland با بازی جیسون موموآ

این فیلم سینمایی دومین اقتباس سینمایی از این داستان به شمار می رود و قبلا در سال 1989 میلادی انیمیشنی ژاپنی به نام نموی کوچولو: ماجراجویی در اسلامبرلند (Little Nemo: Adventures In Slumberland) بر اساس آن ساخته شده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی فیلم لایو اکشن و فانتزی اسلامبرلند بپردازیم.

کارگردان و نویسنده فیلم Slumberland

فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) که بیشتر برای کارگردانی فیلم های بازی گرسنگی (The Hunger Games) شناخته می گردد، سکان کارگردانی فیلم اسلامبرلند را در دست دارد. فیلم نامه اقتباسی این اثر را نیز مایکل هندلمن (Michael Handelman) و دیوید گویون (David Guion) قلم زده اند که قبلا در فیلم شب در موزه: راز مقبره (Night at the Museum: Secret of the Tomb) با یکدیگر همکاری داشته اند.

داستان فیلم Slumberland

شخصیت داستان اصلی، پسری جوان به نام نمو است که در این فیلم لایو اکشن، این شخصیت به دختری جوان به نام نِما تغییر پیدا نموده است. نام نِما خاستگاهی یونانی دارد که تقریبا ترجمه آن هیچکس می گردد. از سوی دیگر، نام نمو مشابه نام کاراکتر اصلی فیلم بیست هزار فرسنگ زیر دریا (20,000 Leagues Under the Sea) و بعلاوه انیمیشن درجستجوی نمو (Finding Nemo) است.

در فیلم اسلامبرلند، نِما زمانی با پدر خودش زندگی می نموده که در آن موقع، داستانی مجذوب نماینده در خصوص شبی در سرزمین اسرارآمیز اسلامبرلند را برای او به هنگام خواب بازگو می نموده است. این سرزمین اسرارآمیز از رویاها و بعلاوه کابوس ها ساخته شده و مکانی است که در آنجا می توانید به همه آرزوهای خود دست پیدا کنید و هر اتفاقی در آن امکان پذیر است.

زمانی که پدرش از جهان می رود، نِما نقشه ای مرموز را پیدا می نماید که راستا رسیدن به اسلامبرلند را نشان می دهد. زمانی که او در خواب فرو می رود، متوجه می گردد که به این سرزمین جادویی منتقل شده است. در آنجا او با شخصی به نام فلیپ آشنا می گردد که فردی دوست داشتنی و فضول است. آن ها با یکدیگر دوست می شوند و ماجراجویی های مجذوب نماینده و مهیج را در این سرزمین همواره در حال تغییر شروع می نماید. فلیپ به نِما یاری می نماید تا او بتواند یک بار دیگر با پدر مرحومش دیدار کند.

بازیگران فیلم Slumberland

مارلو بارکلی (Marlow Barkley) قرار است در فیلم اسلامبرلند نقش نِما را به تصویر بکشد. این فیلم، اولین تجربه بازیگری او در اثری سینمایی به شمار می رود. او قبلا در سریال Single Parents نقش آفرینی نموده و در سریال انیمیشنی آمفیبیا (Amphibia) دیزنی نیز سابقه صداپیشگی دارد. او علاوه بر فیلم اسلامبرلند اخیرا در فیلم سرزنده (Spirited) نیز نقش آفرینی نموده که برداشتی مدرن از رمان سرود کریسمس (A Christmas Carol) نوشته چارلز دیکنز (Charles Dickens) است و در سال 2022 میلادی روی سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد.

نقش شخصیت فلیپ در فیلم اسلامبرلند را جیسون موموآ (Jason Momoa) بازی می نماید. موموآ بیشتر برای نقش آفرینی در سریال بسیار پیروز و محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و بعلاوه فیلم های آکوامن (Aquaman) دی سی شناخته می گردد.

لوکستون هندزپایکر (Luxton Handspiker) دیگر بازیگر فیلم اسلامبرلند به شمار می رود که نقش کاراکتر جدیدی به نام مت را بازی خواهد نمود. در تریلرهای منتشر شده برای فیلم، او در کنار شخصیت فلیپ و نِما دیده شده است. نقش پدر نِما را نیز کایل چندلر (Kyle Chandler) بازی می نماید. این بازیگر بیشتر برای بازی در سریال دودمان (Bloodline)، فیلم گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong) و فیلم شب بازی (Game Night) شناخته می گردد.

کریس اوداود (Chris ODowd) و ایندیا دا بوفورت (India de Beaufort) نیز قرار است در فیلم اسلامبرلند نقش آفرینی نمایند اما در حال حاضر نقش های آن معین نشده اند. تونیا کورنلیس (Tonya Cornelisse)، جمیلا راس (Jamillah Ross)، وروچه اوپیا (Weruche Opia) و لزلی ادلام (Leslie Adlam) از جمله دیگر بازیگران حاضر در این فیلم هستند.

تاریخ پخش فیلم Slumberland

فیلم اسلامبرلند با رده سنی PG ساخته شده و متناسب تمام اعضای خانواده است. این فیلم قرار است در تاریخ 18 نوامبر سال 2022 میلادی (آدینه 27 آبان 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد. قبل از این اثر نیز می توانید به تماشای انیمیشن اصلی آن بنشینید.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی فیلم فانتزی Slumberland با بازی جیسون موموآ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم فانتزی Slumberland با بازی جیسون موموآ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید