معرفی هتل 4 ستاره اچ سی سی ریجنت در بارسلونا

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، هتل اچ سی سی ریجنت بارسلونا | Hotel HCC Regente

یک ساختمان مدرن سنتی که اخیرا بازسازی شده است و در این بازسازی سعی بر آن بوده که ویژگی های اصلی آن حفظ گردد این ساختمان اکنون هتل 4 ستاره ای در ناحیه ایکزمپل بارسلونا است. هتل اچ سی سی ریجنت بارسلونا در رامبلا دی کاتالونیا، در بالای خیابان لا رامبلا واقع شده است. خیابانی که پر از گالری ها، مغازه ها، موزه ها گالری های هنری و سالن های تئاتر می باشد. این ساختمان دارای معماری به سبک آرت نوو است که در سال 1913 تحت عنوان کاسا اواریست جونکوسا Casa Evarist Juncosa ساخته شده است. در متن زیر به تفصیل خصوصیاتی همانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های بارسلونا را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل اچ سی سی ریجنت بارسلونا Hotel HCC Regente را مرور کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره اچ سی سی ریجنت در بارسلونا

خدمات رفاهی هتل اچ سی سی ریجنت بارسلونا

در این هتل اگر چه خبری از پارکینگ یا ترانسفر فرودگاهی نیست اما به علت موقعیت مرکزی که دارد، به راحتی می توانید این موارد را نادیده بگیرید. با این حال امکان کرایه ماشین برای گشت های شهری فراهم شده است.

خدمات پذیرشی هتل مانند خدمات نگهبانی، انبار چمدان، ورود و خروج سریع، تبدیل ارز و میز راهنمای گردشگری در میز پیشخوان پذیرش برایتان مهیا خواهد بود. اگر چه خدمات نظافتی اتاق رایگان ارائه می گردد اما اگر در پی شستشوی لباس و اتوکشی هستید باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید.

اگر سفری کاری به بارسلونا دارید، اتاق های جلسات و همایش با امکانات فکس و فتوکپی می تواند مکان مناسبی برای برگزاری دیدار های کاری تان باشد. دریافت روزنامه رایگان بوده و باربر، آسانسور، امکاناتی چون ویلچر و بالابر برای مهمانان کم توان یا ناتوان در نظر گرفته شده است.

ورود به هتل اچ سی سی ریجنت بارسلونا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان های اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند و ورود حیوانات به این هتل ممنوع است.

فضای مجزا و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده و اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و فضای عمومی، در دسترس است.

امکانات تفریحی هتل اچ سی سی ریجنت بارسلونا

این هتل دارای استخر رو بازی بر روی پشت بام با نمایی از شهر و ناحیه تاریخی بارسلونا است. کافه و رستوران هتل در کنار استخر است و تنها با چند پله از آن جدا شده است. تراس آفتابگیر آن و جایگاه های راحتی مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن و استراحت است. کارمندان هتل بسیار مهربان بوده و از شما پذیرایی می نمایند.

رستوران هتل:

رستوران و کافی شاپ پشت بام: در این رستوران غذاهای محلی و بین المللی سرو می گردد و می توانید صبحانه متنوعی را هر صبح در رستوران میل کنید. این رستوران به دو بخش تقسیم شده است. رستوران و بوفه صبحانه در داخل هتل و کافی شاپ آن بر روی پشت بام قرار گرفته است. با این حال در خیابان هتل پر از رستوران ها و کافه های متنوع است که سر زدن به آنها خالی از لطف نیست.

امکانات اتاق های هتل

79 اتاق هتل، دارای تراس هایی است که نمایان گر معماری آرت نوو است، شیشه های رنگی و نرده های فرفورژه از عناصر شاخص این سبک معماری است. تجهیزات درون اتاق ها، یک تلویزیون صفحه تخت، فرش، کمد لباس، میز مطالعه، صندوق امانات و تلفن می باشد. فضایی مختص افراد سیگاری و غیر سیگاری در اتاق ها در نظر گرفته شده است. تمام دیوارها ضد صدا بوده و خدمات بیدار کردن مهمان به همراه یخچالی پر شده از نوشیدنی های خنک که هزینه جداگانه دارند، برای اتاق ها فراهم شده است.

در حمام وسایل آرایشی بهداشتی رایگان، حوله دست و صورت، دمپایی، سشوار، وان و دوش قرار داده شده است. برای رزرو اتاق در هتل اچ سی سی ریجنت بارسلونا، یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل بارسلونا در سایت وبلاگ آرشیو بهترین ها مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل اچ سی سی ریجنت بارسلونا

  • دوقلو با تخت اضافه: 20 مترمربع مساحت و سه تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • سینگل: 12 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • اتاق دوقلو: 20 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • باقی اتاق های هتل مانند اتاق های استاندارد سینگل، تریپل و دابل و اتاق کلاسیک برای افراد غیر سیگاری هستند و هر کدام تخت های مختص به خود را دارند.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر بارسلونا

  • ایستگاه قطار پروونسا: 340 متر است که پیاده حدود 6 دقیقه طول می کشد تا به این ایستگاه برسید.
  • ایستگاه متروی یونیورسیتات: 710 متر است که پیاده حدود 13 دقیقه طول می کشد تا به این ایستگاه برسید.
  • موزه فانداسیو آنتونی تاپیز: 200 متر است که پیاده حدود 3 دقیقه طول می کشد تا به این موزه مرکز فرهنگی بارسلونا برسید.
  • اثر گائودی: 200 متر است که پیاده حدود 4 دقیقه طول می کشد تا به این ساختمان استخوان مانند برسید.
  • ساختمان مدرن خانه آماتلر: 300 متر است که پیاده طی کردن این راستا 5 دقیقه طول می کشد.
  • خانه لئو موررا: 300 متر است که پیاده حدود 5 دقیقه طول می کشد تا به این ساختمان برسید.
  • : 400 متر است که پیاده حدود 5 دقیقه طول می کشد تا به این ساختمان و شاهکار آنتونی گائودی برسید.
  • حمامهای آبگرم سیلوم: 400 متر است که پیاده حدود 5 دقیقه طول می کشد تا به این محل تاریخی برسید.
  • تئاتر تیوولی: 800 متر است که پیاده حدود 13 دقیقه طول می کشد تا به این سالن تئاتر برسید. اگر با اتوبوس خط 22 بروید، حدود 10 دقیقه، طی کردن این راستا طول می کشد.
  • کاخ کاتالونیا: 900 متر است که پیاده حدود 13 دقیقه طول می کشد تا به این سالن تئاتر برسید. اگر با اتوبوس خط 24 بروید، حدود 9 دقیقه، طی کردن این راستا طول می کشد.
  • : 1.6 کیلومتر است که پیاده حدود 21 دقیقه طول می کشد تا به این کلیسای جامع عجیب برسید. اگر با اتوبوس خط H10 بروید، حدود 10 دقیقه، طی کردن این راستا طول می کشد.
  • پلازا رئال: 1.6 کیلومتر است که پیاده حدود 25 دقیقه طول می کشد تا به این محل برسید. اگر با مترو خط L3 بروید، حدود 17 دقیقه، طی کردن این راستا طول می کشد.
  • : 1.8 کیلومتر است که پیاده حدود 30 دقیقه طول می کشد تا به این محل برسید. اگر با مترو خط L4 یا اتوبوس شماره 45 بروید، حدود 21 دقیقه، طی کردن این راستا طول می کشد.
  • تپه مونت خوییک: 2.7 کیلومتر است که پیاده حدود یک ساعت طول می کشد تا به این محل برسید. اگر با مترو خط L3 یا اتوبوس شماره 150 بروید، حدود 44 دقیقه، طی کردن این راستا طول می کشد. تاکسی 20 دقیقه ای شما را در این محل پیاده می نماید.
  • قلعه و شهر بازی : 4.9 کیلومتر است اگر با اتوبوس شماره 111 و سپس با تراموای FV بروید، حدود 52 دقیقه، طی کردن این راستا طول می کشد. تاکسی 30 دقیقه ای شما را به این پارک می رساند.
  • فرودگاه سابادل: 15.3 کیلومتر است که با ماشین 8 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با مترو خط MRed بروید، این زمان 13 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فرودگاه بارسلونا: 12 کیلومتر است که با تاکسی 20 دقیقه و با اتوبوس 25 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل اچ سی سی ریجنت بارسلونا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اسپانیا، 08008 بارسلونا، 76، رامبلا دو کاتالونیا

Rambla de Catalunya, 76, 08008 Barcelona, Spain

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 4 ستاره اچ سی سی ریجنت در بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره اچ سی سی ریجنت در بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید