معماری و عمران

بزرگترین معامله تاریخ خصوصی سازی نهایی شد

رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام واریز بخش نقدی بزرگترین مزایده تاریخ خصوصی سازی یعنی بلوک 12 درصدی هلدینگ خلیج فارس، از نهایی شدن این معامله اطلاع داد.

6 آذر 1401

شیائومی نوت 11 آر یک میان رده با مشخصات فنی عالی

شیائومی هر سال در تاریخ مشخصی جدیدترین محصولات خود را به بازار جهانی معرفی می نماید. در 30 سپتامبر سال 2022 این برند از گوشی شیائومی نوت 11 آر رونمایی کرد که دارای مشخصات فنی خوبی است. شیائومی همواره به طراحی و ساخت گوشی های هوشمند با قابلیت های فراوان و قیمت...

25 مهر 1401

میراث دوستان ناجی تخت خلیل می شوند؟

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن از رایزنی برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، دوستداران و علاقمندان میراث فرهنگی برای ساماندهی بنای تاریخی تخت خلیل خبر داد.

1 مهر 1401

تصاویر ، انفجار در پارکینگ سه خودرو سواری را از بین برد ، دلیل از زبان سخنگوی آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: انفجار در یک مجتمع مسکونی خسارت اقتصادی سنگینی برای ساکنان آن به همراه داشت.

6 شهریور 1401

ایسلند، سرزمین آتش و یخ!

ایسلند زیبا ترین کشوری است که تا به حال دیده ام! این را متیو جهانگردی که سفرهای پر ماجرایش معروف هستند می گوید. در این پست عکس های شگفت انگیزی که او از ایسلند گرفته را خواهیم دید!

20 مرداد 1401

تأثیر مثبت بازی تتریس روی مغز

طبق یک ویدئوی تازه از یک شبکه آموزشی YouTube به نام BrainCarft که به وسیله استودیوهای PBS Digital تهیه می گردد، بازی تتریس تأثیر زیادی روی مغز می گذارد که البته این تأثیر، عمدتاً مثبت است.

16 مرداد 1401

زندگی مسالمت آمیز ادیان یزد مهم ترین شاخصه مورد توجه یونسکو است، حفاظت یزد مردم محور است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به همزیستی ادیان در یزد به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های مورد توجه یونسکو گفت: هیچ کجا را به مقدار یزد ندیدم که مردم از بافت تاریخی حفاظت نمایند و پای این حفاظت بایستند.

10 مرداد 1401

رد پای نیاکان ایرانی در DNA یک قربانی شهر پمپئی

بیش از دو هزار و 100 سال پس از دفن شدن شهر باستانی پمپئی زیر خاکستر آتشفشان وزوو، بقایای اسکلت یکی از قربانیان اطلاعات ارزشمندی را فاش کرده است.

17 تیر 1401

فعالیت هایی که قبل از 30 سالگی باید در ایران انجام دهید

اگر شما هم یک جوان علاقه مند به سفر و ایرانگردی هستید که عاشق ماجراجویی است، این تجربه های متفاوت و هیجان انگیز را قبل از 30 سالگی در برنامه خود قرار دهید.

30 خرداد 1401

بارش باران راستا روستای نوبهار کردیان باخرز را مسدود کرد

خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار باخرز گفت: بارش رگباری باران باعث مسدود شدن راستا روستای نوبهار کردیان باخرز شد.

24 اردیبهشت 1401

بهترین هتل های 5 ستاره در آنتالیا

با 8 هتل برتر آنتالیا آشنا شویدآنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در تابستان، خصوصا برای ایرانی ها است. آنتالیا با امکانات بسیار، چشم انداز ها بی نظیر و آب هوای معتدل اش، سالانه میزبان 18 میلیون گردشگر از سراسر دنیا است. با خبرنگاران همراه باشید تا...

13 اردیبهشت 1401

بهترین خدمات باربری از تهران برای شهرستانباربری از تهران برای شهرستان با کمترین هزینه

باربری از تهران برای شهرستان با کمترین هزینه خبرگزاری خبرنگاران- شرکت حمل و نقل آنی بار با داشتن بیش از 35 سال تجربه در خصوص ارائه خدمات باربری به شهرستان ها ، به عنوان یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین باربری های کشور شناخته می شود ؛ آنی بار متخصص حمل انواع...

27 فروردین 1401

ساندویچ پانل دیواری پیچ پنهان

ساندویچ پانل دیواری پیچ پنهان نوعی سازه هستند که عمر طولانی ندارند. این سازه های تازه دارای دو ورقه خارجی فولادی و یک ورقه عایق داخلی است. عایق میانی ساندویچ پانل ها از فوم تزریق شده است. ترکیبات این ساندویچ پانل ها قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست هستند....

27 فروردین 1401

دیدنی های عشق آباد، مرکز ترکمنستان

عشق آباد، مرکز ترکمنستان که نام مستعار آن شهر مرمر سفید است، جاذبه های منحصربه فرد فرهنگی، تاریخی، طبیعی و مذهبی فراوانی دارد که گردشگران را از سراسر جهان به خود جلب می کند.

26 فروردین 1401

معرفی هتل 4 ستاره اچ سی سی ریجنت در بارسلونا

هتل اچ سی سی ریجنت بارسلونا | Hotel HCC Regenteیک ساختمان مدرن سنتی که اخیرا بازسازی شده است و در این بازسازی سعی بر آن بوده که ویژگی های اصلی آن حفظ گردد این ساختمان اکنون هتل 4 ستاره ای در ناحیه ایکزمپل بارسلونا است. هتل اچ سی سی ریجنت بارسلونا در رامبلا دی کاتالونیا،...

20 فروردین 1401

حقایق جالب درباره زاگرب، کرواسی

زاگرب به عنوان مرکز کشور کرواسی از شهرهای دیدنی این کشور و حتی اروپا محسوب می گردد. با حقایق و نکات جالبی درباره زاگرب همراه باشید.

29 بهمن 1400

قبرستان ریکولتا؛ آرامگاه مشاهیر آرژانتین

اولویت توقفگاه هر توریستی در بوینس آیرس، قبرستان ریکولتا است. بسیاری این قبرستان فوق العاده را مسحورکننده می دانند. این گورستان در سال 2011 میلادی، یکی از برترین گورستان های دنیا نامیده شده و در سال 2013 میلادی در لیست ده آرامگاه زیبای دنیا قرار گرفته است....

17 بهمن 1400

آنالیز صنعت ساختمان در بورس و بازار سرمایه

در بازار بورس روزانه شرکت ها و صنایع مختلفی به عنوان سهم، مورد معامله قرار می گیرند. هر کدام از این شرکت ها دارای صورت های اقتصادی و شرایط سودآوری و یا زیان آوری هستند. آنالیز دقیق صنایع مختلف در بورس یاری می نماید تا معامله گران درک بهتر و منطقی تری نسبت...

13 بهمن 1400

آیا می توانید از 9 جهنم چشمه های آب گرم بپو جان سالم به در ببرید؟

بِپو در ژاپن بیشترین تعداد چشمه های آب گرم را در تفرجگاه های چشمه آب گرم در ژاپن دارد. این تفرجگاه تمام چیزهای ممکن را دارد: حمام داغ، حمام شن و ماسه و حمام بخار. با این حال بپو فرق دارد، ویژگی منحصربه فردی دارد که مکان های دیگر ندارند: 9 جهنم.

5 بهمن 1400

آماده ایم عرضه خودرو در بورس را نهایی کنیم، راه اندازی 3 معامله تازه در بورس کالا

خبرگزاری خبرنگاران- معاملات آینده مس کاتد، معاملات گواهی سپرده مس کاتد و گواهی سپرده میلگرد امروز در بورس کالا راه اندازی شد.

4 بهمن 1400
تعداد: (66)