مصالح ساختمانی

بزرگترین معامله تاریخ خصوصی سازی نهایی شد

رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام واریز بخش نقدی بزرگترین مزایده تاریخ خصوصی سازی یعنی بلوک 12 درصدی هلدینگ خلیج فارس، از نهایی شدن این معامله اطلاع داد.

6 آذر 1401

تصاویر ، انفجار در پارکینگ سه خودرو سواری را از بین برد ، دلیل از زبان سخنگوی آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: انفجار در یک مجتمع مسکونی خسارت اقتصادی سنگینی برای ساکنان آن به همراه داشت.

6 شهریور 1401

تأثیر مثبت بازی تتریس روی مغز

طبق یک ویدئوی تازه از یک شبکه آموزشی YouTube به نام BrainCarft که به وسیله استودیوهای PBS Digital تهیه می گردد، بازی تتریس تأثیر زیادی روی مغز می گذارد که البته این تأثیر، عمدتاً مثبت است.

16 مرداد 1401

فعالیت هایی که قبل از 30 سالگی باید در ایران انجام دهید

اگر شما هم یک جوان علاقه مند به سفر و ایرانگردی هستید که عاشق ماجراجویی است، این تجربه های متفاوت و هیجان انگیز را قبل از 30 سالگی در برنامه خود قرار دهید.

30 خرداد 1401

بهترین هتل های 5 ستاره در آنتالیا

با 8 هتل برتر آنتالیا آشنا شویدآنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در تابستان، خصوصا برای ایرانی ها است. آنتالیا با امکانات بسیار، چشم انداز ها بی نظیر و آب هوای معتدل اش، سالانه میزبان 18 میلیون گردشگر از سراسر دنیا است. با خبرنگاران همراه باشید تا...

13 اردیبهشت 1401

بهترین خدمات باربری از تهران برای شهرستانباربری از تهران برای شهرستان با کمترین هزینه

باربری از تهران برای شهرستان با کمترین هزینه خبرگزاری خبرنگاران- شرکت حمل و نقل آنی بار با داشتن بیش از 35 سال تجربه در خصوص ارائه خدمات باربری به شهرستان ها ، به عنوان یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین باربری های کشور شناخته می شود ؛ آنی بار متخصص حمل انواع...

27 فروردین 1401

آیا می توانید از 9 جهنم چشمه های آب گرم بپو جان سالم به در ببرید؟

بِپو در ژاپن بیشترین تعداد چشمه های آب گرم را در تفرجگاه های چشمه آب گرم در ژاپن دارد. این تفرجگاه تمام چیزهای ممکن را دارد: حمام داغ، حمام شن و ماسه و حمام بخار. با این حال بپو فرق دارد، ویژگی منحصربه فردی دارد که مکان های دیگر ندارند: 9 جهنم.

5 بهمن 1400

آماده ایم عرضه خودرو در بورس را نهایی کنیم، راه اندازی 3 معامله تازه در بورس کالا

خبرگزاری خبرنگاران- معاملات آینده مس کاتد، معاملات گواهی سپرده مس کاتد و گواهی سپرده میلگرد امروز در بورس کالا راه اندازی شد.

4 بهمن 1400

آیین نامه حفاظت و بهداشت عمومی در کارگاه ها

ماده 1: کلیه کارگاه های موجود و کارگاه هایی که در آتیه تاسیس می شوند باید مقررات عمومی مربوط به حفاظت و بهداشت کار را که در این آیین نامه مقرر می گردد طبق ماده 48 قانون کار رعایت کنند.

8 مهر 1400

بی بی شهربانو می میرد؟

بی بی شهربانو شاید تنها کوهی باشد که هم ارزش طبیعی دارد و هم ارزش میراثی و معنوی؛ هم حکایت های تاریخی پشت آن نشسته و هم قصه های مذهبی جذاب در سینه دارد.

21 اردیبهشت 1400

نامزد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری کیست؟

بالاخره اصولگرایان به صورت رسمی فعالیت انتخاباتی خود را کلید زدند، در این رابطه شورای وحدت اصولگرایان تشکیل شد، اما نه با حضور تمامی تشکل های اصولگرا، طبق معمول جبهه پایداری نماینده ای در شورای وحدت ندارد، نزدیکان قالیباف نیز نیستند، همچنین تاسیس...

22 اسفند 1399

پرسپولیس در کوشش برای پرداخت مطالبات اینیگو والنسیا

خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیسی ها به اینیگو والنسیا قول داده اند در اولین فرصت طلب او را پرداخت نمایند.

24 آذر 1399

عرضه اولیه یک هلدینگ سیمانی در بورس

به گزارش خبرنگاران، در روز های اخیر با فرایند افولی بازار سرمایه فرایند عرضه های اولیه متوقف شده است و هیچ خبری از عرضه های اولیه نیست. نه سازمان بورس و نه شرکت ها رغبتی به ورود به این بازار ندارند. اما بعد از رسیدن بازار به کف تاریخی، موضوع عرضه های اولیه...

7 آذر 1399

نیکزاد: قیمت فولاد تا دو هفته آینده کاهش می یابد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف مدت دو هفته شاهد کاهش قیمت فولاد نسبت به قیمت کنونی آن در بازار خواهیم بود.

23 آبان 1399

ذخیره سازی و تبدیل دی اکسیدکربن به محصولات مفید ممکن شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، در قالب این فناوری گاز دی اکسیدکربن در قالب بلوک های شیمیایی مشابه با بلوک های اسباب بازی لگو ذخیره می شود و سپس می توان از این بلوک ها برای تولید محصولاتی مانند سوخت های مصنوعی و پلاستیک استفاده کرد.

24 مرداد 1399

مقاله: اثرات زیست محیطی بلوک های بتنی

بیشترین تاثیر محیطی که تولید بلوک های بتنی در بر دارد، به دلیل استفاده از سیمان است. تولید سیمان چیزی بین 5 تا 7 درصد از انتشار کربن دی اکسید جهانی را متحمل می گردد. 40 درصد از تولید سیمان به واسطه استفاده از سوخت های فسیلی (معمولا ذغال سنگ) برای ایجاد گرمای...

20 خرداد 1399