همه مدل های آیفون 12 همزمان عرضه نمی شوند: شاید ابتدا آیفون 12 پلاس و پرو 6.1 اینچی وارد بازار شوند

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، روزهایی که سخت افزارهای اپل تا لحظه رونمایی پنهان بودند؛ به خاتمه رسیده است.

همه مدل های آیفون 12 همزمان عرضه نمی شوند: شاید ابتدا آیفون 12 پلاس و پرو 6.1 اینچی وارد بازار شوند

امروزه دیگر از آیفون تا آیپد و مک بوک، اپل واچ و هوم پد، همه اخبار زودتر از روز موعود به بیرون نشت می نمایند. مثلا، درباره آیفون 12 تقریبا می توانیم بگوییم همه چیز را می دانیم و شاید چند ویژگی مهم نرم افزاری این گوشی هنوز مجهول باقی مانده است.

ماه ها است شایعات زیادی درباره آیفون های نسل جدید اپل که قرار است پاییز سال 2020 معرفی شوند؛ در اینترنت منتشر شده که همگی روی عرضه 4 مدل توافق دارند: یک مدل 5.4 اینچی، دو مدل 6.1 اینچی و یک مدل 6.7 اینچی.

گفته می گردد همه این مدل ها از صفحه نمایش اولد و شبکه های 5G سود می برند اما ممکن است همه این گوشی های در یک زمان آماده عرضه به بازار نباشند.

سایت DigiTimes با استناد به بعضی منابع زنجیره تامین اپل، روز دوشنبه فاش کرد شاید اپل آیفون های 12 را در چندین مرحله به بازار بدهد. ابتدا دو مدل 6.1 اینچی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پلاس وارد بازار می شوند و بعد نوبت به مدل 5.4 اینچی می رسد.

احتمالا مدل 6.7 اینچی آیفون 12 (حالا هر نامی داشته باشد: آیفون 12 یا آیفون 12 پرو مکس) با چندین روز یا چندین هفته تاخیر برای فروش آماده گردد.

این منبع خبری می گوید محموله های اصلی SLP دو گوشی 6.1 اینچی آیفون اپل زودتر و در ماه جولای تحویل گرفته شده و بعد در ماه آگوست نوبت به مدل های 5.4 و 6.7 اینچی رسیده است.

به همین دلیل، این احتمال مطرح می گردد که آیفون های 12 در دو مرحله وارد بازار شوند. مرحله نسخه، دو گوشی آیفون 12 پرو و پلاس 6.1 اینچی و در مرحله بعد آیفون های 12 پرو مکس 6.7 اینچی و آیفون 12 اندازه 5.4 اینچی!

دو گزارش دیگر درباره عرضه غیر همزمان آیفون های 12

برای اولین بار نیست که شایعاتی درباره چند برنامه عرضه آیفون 12 مطرح می گردد. هفته پیش هم سایت بلومبرگ گزارش داده مدل رده پایین 5.4 اینچی آیفون 12 و مدل 6.1 اینچی آیفون 12 پلاس زودتر از مدل های رده بالا وارد بازار می شوند.

در گزارش بلومبرگ آمده گوشی های آیفون 12 لبه هایی مربعی شکل به سبک آیپد پرو دارند و بازگشت به طراحی آیفون 4 است و دیگر خبری از گوشه های گرد آیفون 11 نیست.

گفته می گردد اپل دارد برای برگزاری رویداد رونمایی آیفون 12 در آخر هفته 12 اکتبر آماده می گردد. جان پروسر (Jon Prosser) یکی از نقش آفرینان اصلی انتشار خبرهای آیفون در سال 2020 نیز مانند بلومبرگ معتقد اسن مدل های ارزان قیمت آیفون 12 زودتر از دو مدل دیگر و در 23 اکتبر روانه بازار می شوند. عرضه مدل های پرو تا نوامبر به تاخیر خواهد افتاد.

اگرچه اپل هیچ یک از این اخبار و شایعات را تایید نکرده است ولی اکنون گزارش هایی از سه منبع مختلف داریم که نشان می دهد همه مدل های آیفون 12 با هم وارد بازار نمی شوند و ویروس کرونا توانسته تاثیر خود را روی برنامه عرضه این گوشی ها بگذارد.

منبع

منبع: یک پزشک

به "همه مدل های آیفون 12 همزمان عرضه نمی شوند: شاید ابتدا آیفون 12 پلاس و پرو 6.1 اینچی وارد بازار شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه مدل های آیفون 12 همزمان عرضه نمی شوند: شاید ابتدا آیفون 12 پلاس و پرو 6.1 اینچی وارد بازار شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید