خاتمه دومین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده، احمدرضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی رسا، دقایقی پیش ظهر در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام خاتمه یافت.

خاتمه دومین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، در دومین جلسه دادگاه وکیل مدافع شبنم نعمت زاده و لشگری پور متهم ردیف دوم پرونده به ارائه دفاعیات خود پرداختند.

نیازآبادی کننده دادستان نیز در این جلسه به بیان مطالبی پرداخت.

طبق اعلام قاضی مسعودی مقام رییس دادگاه جلسه بعدی متعاقبا اعلام می شود.

در اولین جلسه دادگاه، نیازآبادی کننده دادستان کیفرخواست متهمان را قرائت کرد و شبنم نعمت زاده به دفاعیات خود پرداخت و گفت: خیلی چیزها را نمی گویم چون مردم باور نمی کنند.

در اولین جلسه دادگاه، نیازآبادی کننده دادستان با ذکر مشخصات و اتهامات متهمان پرونده گفت: خانم شبنم نعمت زاده فرزند محمدرضا متهم پرونده است که در ابتدا با تودیع وثیقه آزاد بود و سپس بازداشت شد. او متهم است به مشارکت در اخلال عمده از طریق اخلال در توزیع مایحتاج عمومی دارو به مبلغ یک هزار و 850 میلیارد و 148 میلیون و 379 هزار و 599 ریال با علم به موثر بودن در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، مشارکت در تحصیل مال از طریق نامشروع به همان مبلغ ذکر شده و سواستفاده از جواز و امتیاز تعویض شده، مشارکت در اخلال نظام دارویی کشور، فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی در استان البرز بدون مجوز وزارت بهداشت و نگهداری غیرمجاز دارو بدون تشریفات قانونی در حکم قاچاق.

وی اضافه نمود: متهم دیگر احمدرضا لشگری پور فرزند هوشنگ متهم دیگر پرونده بازداشت بلحاظ عجز از تودیع وثیقه. او متهم است به مشارکت در اخلال عمده از طریق اخلال در توزیع مایحتاج دارو به مبلغ یک هزار و 850 میلیارد و 148 میلیون و 379 هزار و 599 ریال با علم به موثر بودن اقدامات در ضربه به نظام جمهوری اسلامی، مشارکت در تحصیل مال از طریق نامشروع با سواستفاده از امتیاز تفویض شده، مشارکت در اخلال در نظام توزیع و تولید دارویی کشور.

کننده دادستان در بیان اتهامات شرکت توسعه دارویی رسا گفت: این شرکت با مدیرعاملی احمدرضا لشگری پور و با هیات مدیره خانم شبنم نعمت زاده متهم است به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نطام توزیع مایحتاج عمومی دارو به مبلغ یک هزار و 850 میلیارد و 148 میلیون و 379 هزار و 599 ریال، مشارکت در اخلال عمده از طریق اخلال در توزیع دارو برای ایجاد انحصار دارو در کشور، مشارکت در تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ یک هزار و 850 میلیارد و 148 میلیون و 379 هزار و 599 ریال، مشارکت در اخلال در نظام توزیع دارویی کشور.

شبنم نعمت زاده دختر وزیرپیشین صمت - 17 شهریور 1398- با اتهاماتی درباره انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خاتمه دومین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه دومین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید