گواردیولا: برای قهرمانی هیچ گاه تسلیم نمی شویم

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، سرمربی منچسترسیتی از صدرنشینی تیمش مسرور است. او تاکید نمود که برای قهرمانی هیچ گاه تسلیم نخواهند شد.

گواردیولا: برای قهرمانی هیچ گاه تسلیم نمی شویم

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها و به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی با پیروزی که برابر اورتون به دست آورد بعد از چند هفته بار دیگر به صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی برابر اورتون درباره این دیدار، گفت : باید از این پیروزی شادمان باشیم. در نیمه دوم مشکلاتی داشتیم اما باید بگویم که بازی خوبی بود و با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم. گلزنی در دقایق خاتمهی نیمه نخست سهم بسزایی در کسب این پیروزی داشت.

او در ادامه صحبت های خود، به توپ های بلندی که در این دیدار به چشم می آمد، اظهار کرد: ما بلند قدترین تیم دنیا را در اختیار نداریم و به همین خاطر توقع ندارم که هر توپ ارسالی را تبدیل به گل کنیم. آرتتا روی توپ های بلند زیاد کار می نماید و می توانیم در چنین بازی های ثمره آن را ببینیم. هم ژسوس و هم آگوئرو آماده هستند و از عملکرد هر دوی آنها رضایت دارم.

گواردیولا در بخش دیگری از سخنانش درباره صدرنشینی تیمش، افزود: نمی دانم در نهایت سرنوشت چگونه خواهد شد. شاید قهرمان نشویم اما نهایت کوشش خود را به کار خواهیم گرفت. صدرنشینی لذت بخش است هر چند که لیورپول یک بازی کمتر از ما دارد. هم ما بازی های سختی پیش رو داریم و هم لیورپول.

سرمربی منچسترسیتی در خاتمه، گفت : من زیاد به لیورپول فکر نمی کنم. تا چند روز پیش هفت امتیاز از لیورپول عقب بودیم اما در حال حاضر صدرنشینی هستیم و این نشان می دهد که نباید تسلیم شد. روز یک شنبه دیدار بسیار سختی برابر چلسی داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گواردیولا: برای قهرمانی هیچ گاه تسلیم نمی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: برای قهرمانی هیچ گاه تسلیم نمی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید