کاراته وان امارات، عسگری، بهمنیار و علیپور برنزی شدند

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، رقابت های کاراته وان در امارات با کسب سه مدال برنز بانوان ملی پوشان کشورمان پیگیری شد.

کاراته وان امارات، عسگری، بهمنیار و علیپور برنزی شدند

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در ملاقات رده بندی وزن 50- کیلوگرم لیگ دنیای امارات، سارا بهمنیار 3 بر 2 آیچا سیاح مراکشی را مغلوب کرد و به مدال برنز این وزن رسید.

بهمنیار در اولین ملاقات 5 بر 3 نتیجه را به نادیا گومز از اسپانیا واگذار کرد و با توجه به رسیدن این حریف به فینال، نماینده کشورمان به جدول شانس مجدد رفت.

وی در این گروه در اولین مبارزه یک بر صفر آسیا آگوس از ایتالیا را برد و سپس با نتیجه 3 بر یک از سد سارا هوبریش آلمانی گذشت و به ملاقات رده بندی راه یافت.

در ملاقات رده بندی کاتای انفرادی بانوان نیز مهسا افسانه امتیاز 24.92 را کسب کرد و گریس لائو مو هنگ کنگی به 25.94 رسید تا افسانه دستش از مدال خالی بماند .

همچنین در ملاقات رده بندی وزن 61- کیلوگرم بانوان رزیتا علیپور با فزونی 3 بر یک مقابل نایلا گاتالینا از روسیه صاحب مدال برنز شد.

در ادامه روز سوم این رقابت ها بهمن عسگری در مبارزه رده بندی وزن 75- کیلوگرم با فزونی 2 بر صفر مقابل ارمان التیمور ترکیه مدال برنز را بر گردن آویخت.

عسگری که با رسیدن به ملاقات رده بندی سهمیه المپیک خود را قطعی نموده بود، با کسب مدال برنز بر امتیازاتش اضافه نمود و صندلی خود را مستحکم تر کرد.

وی تا پیش از راهیابی به ملاقات رده بندی یک بر صفر روسلان سیماخانبت از قزاقستان را مغلوب کرد، در ادامه 2 بر صفر خوزه والدیویا از پرو را شکست داد، در مبارزه سوم 2 بر صفر جو کلاور از انگلیس را با شکست بدرقه کرد و به نیمه نهایی صعود کرد. وی در نیمه نهایی مقابل رافائل آقایف آذربایجانی دارنده نقره قهرمانی اروپا 2019 ، یک طلا، 2 نقره و 2 برنز کاراته وان های 2019 و 2 طلا و یک نقره قهرمانی دنیا به میدان رفت و 3 بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا به ملاقات رده بندی راه یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاراته وان امارات، عسگری، بهمنیار و علیپور برنزی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان امارات، عسگری، بهمنیار و علیپور برنزی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید