اپل در حال کار بر روی سریال تازه متروپلیس با کارگردانی سم اسماعیل است

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، در دسامبر سال جاری حق نشر ایالات متحده برای شاهکار جادوانه فریتز لانگ، یعنی متروپولیس منقضی می گردد. اپل هم از فرصت استفاده نموده و دست جنبانده تا یک سریال تازه با الهام از فیلم کلاسیک 1927 بسازد.

اپل در حال کار بر روی سریال تازه متروپلیس با کارگردانی سم اسماعیل است

امروز، اپل خاطرنشان کرد که سام اسماعیل، خالق آقای روبات Mr. Robot را برای نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی اجرایی سریال متروپلیس برای اپل تی وی پلاس برگزیده است.

در کلان شهر اصلی لانگ - اقتباس شده از رمان نوشته تئا فون هاربو به همین نام - یک کلان شهر در آینده تصور شده که به شدت طبقاتی است و به کانون انقلاب تبدیل می گردد.

فردر (فرولیخ)، پسر حاکم اصلی، علایقی به کارگران دارد و در واقع عاشق ماریا (هلم)، یکی از رهبران کارگران است. آن دو می کوشند راه حلی برای همزیستی مسالمت آمیز مظلومان و ظالمان پیدا کنند…

علیرغم اینکه 95 سال از ساخت فیلم گذشته، این فیلم هرگز رنگ کهنگی به خود نگرفته و مفاهیم و دغدغه های مطرح شده در آن هنوز تازه هستند.

حالا سوالی که مطرح است، این است که آیا اپل مانند بنیاد برداشتی سطحی از این شاهکار خواهد داشت یا این بار می تواند از پس فهم و درک جنبه های پنهان و آشکار برآید و در گامی فراتر آن را با معضلات کنونی جامعه جهانی، هماهنگ کند.

منبع: ورج

منبع: یک پزشک

به "اپل در حال کار بر روی سریال تازه متروپلیس با کارگردانی سم اسماعیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در حال کار بر روی سریال تازه متروپلیس با کارگردانی سم اسماعیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید