بی ام و 7، خودروی لوکس واقعی

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، ششمین نسل بی ام و 7 امکاناتی چون شارژ القایی موبایل، نمایشگرهای صفحه لمسی و یک تبلت هفت اینچی جهت کنترل ویژگی های اطلاعاتی و سرگرمی را دارد.

بی ام و 7، خودروی لوکس واقعی

ششمین نسل بی ام و 7 دارای امکانایی چون شارژ القایی تلفن های همراه، نمایشگرهای صفحهلمسی و یک تبلت هفت اینچی برای کنترل ویژگی های اطلاعاتی و سرگرمی می باشد. با وجودابزارهای الکترونیکی زیادی که در این خودرو تعبیه شده است، بی ام و 7 نسبت به نسل هایپیشین خود سبک تر شده که در نتیجه مصرف سوخت را پایین تر می آورد .

مدیرعامل بی ام و (هارولد کروگر)، در مراسم رونمایی از اینخودرو فوق العاده در مونیخ گفت: با هر یک از نسل های بی ام و 7 ما به نیازهایمشتریانمان پاسخ گفتیم و خود را با تحولات روز دنیا همسو کردیم .

محققان موسسه آی اچ اس اتوموتیو، بی ام و 48 هزار و 480 دستگاهاز مدل بی ام و 7 را در سال 2014 به فروش رساند که این میزان کمتر از نصف فروشلیموزین اس کلاس مرسدس بنز می باشدولی فروش آن بیشتر از لیموزین آئودی A8 بود.

رویترز گزارش نموده است که این بی ام و جدید نرم افزار وحسگرهایی دارد که به خارج شدن آن از محل پارک کمک می نمایند و می توانند به حالتاتوماتیک، خودرو را با محدودیت سرعت تنظیم نمایند. این خودرو هنگامی که به بازارفروش ارائه می شود، در دو آپشن موتور شش سیلندر و موتور هشت سیلندر می باشد .

بی ام و برای پیشی دریافت از اس کلاس مرسدس بنز، از مواد فیبرکربنی در ساخت خودرو جدیدشبهره گرفته که نتیجه آن کاهش 130 کیلوگرمی وزن خودرو نسبت به مدل پیشین می باشد .

مشاوران فراست اند سالیوان گفته اند، کاهش 100 کیلوگرم در وزنخودرو مصرف سوخت را 0.6 لیتر در هر 100 کیلومتر بهبود می بخشد و به بی ام و کمک می کندبه مقررات ضد آلایندگی عمل نماید. بر اساس محاسبات تحلیلگران، بی ام و بین 1.5 تا دو میلیارد یوروبرای طراحی خودروهای برقی و هیبریدی که در تولید آنها مواد فیبرکربنی استفادهشده، سرمایه گذاری نموده است.

مرسدس بنز هم نسل جدید لیموزین اس کلاس را دو سال پیش به مبلغبالای 72 هزار یورو ارائه نمود که 100 کیلوگرم نسبت به مدل گذشته آن سبک تر ودارای دوربینهای تشخیص دهنده خطوط و نمایشگر صفحه لمسی بود.

بی ام و 7 با استفاده از فناوری کنترل اشاره ای راننده را قادرمی سازد که بدون لمس کنترل، با اشاره دست بلندی صدا را کم و زیاد نماید و به تماس هایتلفنی پاسخ بدهد .

طبق گزارشات کاربران می توانند اشاره های خاص خود را برایقابلیت های گوناگون ماشین تعریف نمایند. همچنین سرنشینان صندلی عقب می توانند بابهره گیری از تبلت هفت اینچی همه قابلیت های خودرو به غیر از گاز، ترمز و فرمان راکنترل نمایند.

از سایر امکانات بی ام و 7 سیستم کنترل جابجایی تعلیق هوا، وایفای، صندلی های ماساژ و آئرودینامیک فعال، سانروف پانورامیک و نورپردازی تطبیقیداخل خودرو می باشد و همچنین قابلیت های خودران جدید نیز در این خودرو وجود دارد.قیمت این خودرو از 81 هزار و 300 دلار شروع می شود و در پاییز به بازار روانه می شود.

منبع: setare.com

به "بی ام و 7، خودروی لوکس واقعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی ام و 7، خودروی لوکس واقعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید