خودرو

معرفی شش قله معروف و دیدنی ایران

ایرنا/ این خبر پیرامون معرفی شش قله معروف و دیدنی ایران برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

14 آذر 1401

فراری مایکل شوماخر 13 میلیون دلار فروخته شد

یک فراری که در سال 2003 مایکل شوماخر اسطوره فرمول یک و قهرمان هفت دوره دنیا با آن رانندگی می کرد روز چهارشنبه در یک حراجی در ژنو به مبلغ رکورد 13.2 میلیون دلار فروخته شد.

20 آبان 1401

نگرانی از حمله ماشین های فضایی به زمین ، چرا ممکن است به سیاره ما حمله نمایند؟

یک متخصص پیشرو یوفو ادعا می نماید که تمدن بشری می تواند به وسیله هوش مصنوعی فرازمینی ابر شکارچی از بین برود.

10 مهر 1401

راهنمای کامل سفر به جزیره هنگام و هرمز در زمستان

کشور ایران منطقه های بسیار دیدنی و شهر های گردشگری فراوانی دارد که هر کدام دنیای خود را دارند. از شمال تا جنوب کشور به واسطه وجود شعرهای بسیار زیبا و پر جاذبه و فرهنگ های متفاوت و شرایط جوی غیر یکسان، تنوعی عجیب در گویش، سنت و رسوم مردم آن ایجاد شده است....

11 شهریور 1401

توسعه بخش کشاورزی در باشت

رئیس جهاد کشاورزی باشت از توسعه بخش کشاورزی این شهرستان با صرف هزینه ای بیش از 763 میلیارد ریال اطلاع داد.

7 شهریور 1401

تصاویر ، انفجار در پارکینگ سه خودرو سواری را از بین برد ، دلیل از زبان سخنگوی آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: انفجار در یک مجتمع مسکونی خسارت اقتصادی سنگینی برای ساکنان آن به همراه داشت.

6 شهریور 1401

ایسلند، سرزمین آتش و یخ!

ایسلند زیبا ترین کشوری است که تا به حال دیده ام! این را متیو جهانگردی که سفرهای پر ماجرایش معروف هستند می گوید. در این پست عکس های شگفت انگیزی که او از ایسلند گرفته را خواهیم دید!

20 مرداد 1401

آبشار نیاگارا کجاست؟ طبیعت خیره کننده ای که شما را میخکوب می نماید

آبشار نیاگارا نامی است که برای بیشتر ما آشناست. بله درست متوجه شدید، همان لفظی که در صحبت هایمان استفاده می کنیم. از کودکی یاد گرفته ایم که نیاگارا بلندترین آبشار دنیا است. این حرف تا حدودی درست است. چرا تا حدودی؟ چون بلندترین آبشار دنیا، آبشار آنجل است....

13 مرداد 1401

برترین خودروهای تویوتا در بازار ایران که ارزش خرید بالایی دارند

کدام ماشین تویوتا بهتر است؟ در راهنمای خرید خودروی تویوتا پیش رو سعی کردیم که برترین خودروهای تویوتا بازار ایران را به علاقه مندان و خریداران این خودرو معرفی کنیم.

7 مرداد 1401

رالی چیست؟ هر آنچه باید درباره مسابقات رالی بدانید

مسابقات رالی در کنار مسابقات فرمول یک جزو محبوب ترین رقابت های رشته اتومبیلرانی در سطح جهان است. همواره بین طرفداران و راننده های این دو نوع مسابقه بحث وجود داشته که قهرمانان کدامیک به عنوان متبحرترین راننده در سال شناخته می شود؟ آیا یک قهرمان فرمول...

6 مرداد 1401

پیاده روی و گفت وگو کردن؛ ورزشی هوازی که حتما باید امتحان کنید!

در نوشته امروز می خواهیم به سراغ یک ورزش بی نظیر برویم که نه تنها روی سلامت شما تأثیر می گذارد و وزنتان را کاهش می دهد، بلکه یک تفریح عالی هم به شمار می رود و حال و هوایتان را دگرگون می نماید. در حقیقت، پیاده روی و گفت وگو کردن می تواند به تمرین هوازی مورد...

26 تیر 1401

چاپ ریسو چیست و چه مزایای دارد ؟

چاپ ریسو یا ریسو گراف (Risograph) در حقیقت نام نوعی از چاپ نیست بلکه نامی تجاری است که یک شرکت ژاپنی بر روی محصول نو خود که نوعی چاپ تلفیقی را ارائه می کرد گذاشت اما این نام تجاری مانند بسیاری از نام های تجاری در ایران که به صورت نام عام به کار برده می شوند ،...

17 تیر 1401

بررسی ویژگی ها و کاربرد قرص کلر و آب اکسیژنه در ضدعفونی و گندزدایی

قرص کلر و آب اکسیژنه از ترکیبات شیمیایی بسیار پرکاربرد در ضدعفونی آب استخر و تمیز کردن سطوح مختلف هستند که در این مطلب به بررسی ویژگی ها، خواص و کاربردهای آن ها می پردازیم.

14 تیر 1401

دریاچه ای که ناگهان ناپدید می گردد!

دریاچه جورج در استرالیادر استرالیا دریاچه ای عجیب هست که بارها در طول زمان خشک شده اما به یاری طبیعت دوباره حیات در آن به جریان افتاده است : دریاچه جورج، دریاچه ای غیر قابل پیش بینی که اگر امروز پر از آب باشد شاید تا فردا به دریاچه ای خشک و مرتعی بی آب تبدیل...

12 تیر 1401

فعالیت هایی که قبل از 30 سالگی باید در ایران انجام دهید

اگر شما هم یک جوان علاقه مند به سفر و ایرانگردی هستید که عاشق ماجراجویی است، این تجربه های متفاوت و هیجان انگیز را قبل از 30 سالگی در برنامه خود قرار دهید.

30 خرداد 1401

گردهمایی بنزها؛ از 500 میلیون تا 5 میلیارد تومان

در این گردهمایی، مدل های مختلفی از بنز های تولیدی تا سال 2000، با قیمت ها و البته رنگ های مجذوب کننده متفاوت، حضور داشتند.

29 خرداد 1401

شرایط اخذ ویزای الکترونیکی آذربایجان (باکو)

کشور آذربایجان و شهر باکو در طی چندین سال اخیر بعنوان یکی از مقاصد پرتردد و محبوب گردشگری در بین ایرانیان تبدیل شده است و سالانه این کشور میزبان تعداد بالایی از مسافرانی است که برای گذراندن تعطیلات سفر به این شهر را در فهرست اولویت ها خود قرار می دهند.

10 خرداد 1401

افزایش کیفیت خودرو در گرو دخالت نکردن دولت

خبرگزاری خبرنگاران-عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس گفت: برای افزایش تولید و ارتقای کیفیت خودرو باید دخالت دولت در صنعت خودروسازی کم شود.

3 خرداد 1401

افزایش 9 درصدی سفر های نوروزی مردم

مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: سفر های نوروزی مردم در جهت رفت و طی روز های گذشته افزایش 9 درصدی نسبت به سال گذشته و افزایش 175 درصدی نسبت به همین بازه زمانی در دو سال گذشته (شروع شیوع ویروس کرونا) داشته است.

28 اردیبهشت 1401

اطفای حریق خودرو در گرمسار

خودرو پیکان در خیابان سیادت گرمسار آتش گرفت که با یاری آتش نشانان این حریق مهار شد.

27 اردیبهشت 1401
تعداد: (118)