تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره مکزیک از جنایت بى دقت

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، تهران (پانا) - فیلم جنایت بى دقت به کارگردانى شهرام مکرى پیروز شد، تقدیرنامه ویژه هیات داوران را از بخش اصلى مسابقه بین الملل جشنواره گوآنا (GUANA) مکزیک به دست آورد. بیست و چهارمین دوره این جشنواره شب گذشته به سرانجام رسید.

تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره مکزیک از جنایت بى دقت

در بیانه هیات داوران این فستیوال آمده است؛ این جایزه به خاطر جستجوى جسورانه در ارتباط بین زندگى و داستان ها و همینطور احترام پرشور به سینما به اسم زبان دوران ما؛ به فیلم جنایت بى دقت داده شد.

بعلاوه در این مراسم جایزه برترین فیلم این بخش به زمین بازى از بلژیک رسید. این فیلم پیش از این پیروز به دریافت جایزه فیپرشى در فستیوال کن شده بود.

نسرین میرشب از کمپانى دریم لب پخش جهانى جنایت بى دقت را برعهده دارد، این فیلم به زودى در بخش مسابقه جشنواره OLHAR برزیل به نمایش در مى آید. جنایت بی دقت بیش از یک سال پیش و براى اولین بار در جشنواره ونیز نمایش داده شد و جایزه برترین فیلم نامه ارژینال از انجمن منتقدان ونیز را دریافت کرد.

نگار اسکندرفر تهیه کننده فیلم ابراز امیدوارى نموده که جنایت بى دقت پاییز سال جاری در ایران اکران گردد. این فیلم محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره مکزیک از جنایت بى دقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره مکزیک از جنایت بى دقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید