جذب 500 هزار دلار گرنت بین المللی به وسیله پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: 500 هزار دلار گرنت بین المللی به وسیله پژوهشگران دانشگاه در پروژه های مشترکی با دانشگاه های هلند، سوئد، دانشگاه ملی روسیه و دیگر دانشگاهی بین المللی جذب شده است.

جذب 500 هزار دلار گرنت بین المللی به وسیله پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری

دکتر علی اصغر مولوی در همایش دانشجویان ورودی نو دانشگاه حکیم سبزواری اضافه کرد: این دانشگاه در سال های اخیر دستاوردها و پیروزیت های خوبی در حوزه های بین المللی، آموزشی و پژوهشی داشته که تازه ترین این پیروزیت ها قرار گرفتن نام دانشگاه حکیم سبزواری در جمع 41 دانشگاه برتر ایرانی در میان برترین دانشگاه های مهندسی دنیا بر اساس رتبه بندی تایمز بوده است.

وی اظهار کرد: در حوزه های آموزشی هم سال جاری همانند سال های گذشته دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری پیروز به کسب رتبه های تک رقمی بسیاری در آزمون های ارشد و دکتری شدند.

مولوی ادامه داد: در سال های اخیر درخشش دانشجویان فعال دانشگاه حکیم سبزواری در انجمن های علمی و کانون های فرهنگی و هنری در جشنواره های ملی حرکت و رویش بی نظیر بوده است.

وی توضیح داد: اصلی ترین اقدامی که ضرورت دارد دانشگاه ها در رقابت های بین المللی انجام دهند، برندسازی است که دانشگاه حکیم سبزواری در 2 حوزه آموزش و پژوهش به عنوان 2 عامل مهم در رتبه بندی های بین المللی برندسازی را دنبال نموده است.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری به حضور پیروز دانشگاه حکیم سبزواری در رتبه های دنیای اشاره نمود و گفت: حضور در رتبه بندی تایمز به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین نظام های رتبه بندی دانشگاه های دنیا و قرار گرفتن در جمع 11 دانشگاه جامع و 18 دانشگاه کل وزارت علوم در این رتبه بندی، خود نتیجه برندسازی دانشگاه است.

مولوی ادامه داد: بعلاوه دانشگاه حکیم سبزواری توانست در رتبه بندی گرین متریک در بین دانشگاه ها سبز ایران رتبه 12 و رتبه 374 در بین دانشگاه های دنیا را به دست آورد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری از برگزاری بیش از 70 رویداد محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی، جذب بیش از 600 دانشجوی بین المللی و 18 محقق پسادکتری، جذب 34 عضو هیات علمی وابسته بین المللی و صنعتی و 3 محقق سرآمد کشور به عنوان دیگر دستاوردها و فعالیت های دانشگاه در سال های اخیر نام برد.

مولوی بر توانمندسازی دانشجویان در دانشگاه ها تاکید و توضیح داد: به همین دلیل با درس های مدیریت اقتصادی، کارآفرینی، استارتاپ برای دانشجویان ارائه شد، بعلاوه مشوق هایی برای افزایش مشارکت صنعتی و بین المللی سرانجام نامه های تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته شده است.

مولوی توضیح داد: دانشگاه حکیم سبزواری از 10 دانشکده و یک پردیس، مرکز رشد، مرکز جذب نخبگان و کارآفرینان ایرانی و خارج از کشور، مرکز نوآوری و شکوفایی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جذب 500 هزار دلار گرنت بین المللی به وسیله پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 500 هزار دلار گرنت بین المللی به وسیله پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید