خودرو مجوز افزایش قیمت گرفت

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، امروز قیمت تازه برای محصولات خودرو اعلام شد و هر 2 خودروساز مجوز افزایش قیمت گرفتند. قیمت های فوق خالص بهای کارخانه بوده و بدون در نظر گرفتن مبالغ مالیات، عوارض، بیمه و... است و دعوتنامه تعهدات آذر 1400 با قیمت تازه صادر خواهد شد.

خودرو مجوز افزایش قیمت گرفت

نرخ نو محصولات ایران خودرو

قیمت خودروهای سایپا

قیمت روز انواع خودرو

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، محصولات سایپا و ایران خودرو امروز چهارشنبه 17 آذر 1400 گران شدند. قیمت تندر 90 بعد از یک هفته ثبات امروز با پنج میلیون تومان افزایش به 395 میلیون تومان رسید.

قیمت پژو 207 دنده ای و اتوماتیک هر کدام دو میلیون افزایش قیمت داشتند و به ترتیب 355 و 517 میلیون تومان رسید.

رانا پلاس سه میلیون تومان گران شد و امروز 268 میلیون تومان معامله شد. سمند LX 251 میلیون تومان، سمند EF 7 دوگانه سوز 338 میلیون تومان، پژو 405، 261 میلیون تومان و پژو پارس هم به 282 میلیون تومان رسید.

محصولات سایپا با افزایش یک و دو میلیون امروز قیمت گذاری شدند. پراید 11 به 175 میلیون تومان رسید. قیمت پراید 131 با یک میلیون افزایش قیمت به 157 میلیون تومان رسید و پراید 132 با دو میلیون افزایش 147 میلیون تومان معامله شد.

قیمت تیبا و تیبا 2 هم یک میلیون افزایش داشتند و به ترتیب 173 میلیون تومان و 180 میلیون تومان معامله شدند. کیا سراتو به 980 میلیون تومان رسید که نسبت به گذشته پنج میلیون تومان گران تر شده است.

وانت آریسان مقرون به صرفه ترین خودرو فراوریی ایران خودرو در بازار آزاد محسوب می گردد و در دسته وانت های تک کابین قرار می گیرد. مقرون به صرفه ترین خودرو سواری فراوری شده ایران خودرو در بازار آزاد رانا Lx است. رانا با موتور TU 5 از نظر پیشرانه با خودرو های 206 تیپ پنج، پژو پارس، پژو 207 و پژو 405 رقابت دارد.

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، با وجود توقف فراوری رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس به وسیله ایران خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو 405 و سمند Lx مقرون به صرفه ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می آیند. در سوی مقابل گران ترین خودرو داخلی ایران خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF 7 توربو بهره می برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است.

بعلاوه نوترین خودرو داخلی ایران خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران قیمت ایران خودرو به شمار می رود. بعلاوه قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار گردد. پژو پارس اتوماتیک نیز مقرون به صرفه ترین محصول ایران خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل های مونتاژی ایران خودور پژو 508 بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو های گران تر از یک میلیارد قرار می گیرد. (بیشتر بخوانید)

منبع: فرارو

به "خودرو مجوز افزایش قیمت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو مجوز افزایش قیمت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید