دستمزد مدنظر هالند برای انتقال به تیمی دیگر

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند برای رفتن به تیمی دیگر خواستار دریافت دستمزدی قابل توجه است.

دستمزد مدنظر هالند برای انتقال به تیمی دیگر

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، ارلینگ هالند که تا سال 2024 با بوروسیا دورتموند قرارداد دارد، در قراردادش با این باشگاه آلمانی بند فسخ 75 میلیون یورویی دارد که در تابستان آینده قابلیت فعال شدن دارد و همین باعث شده است تا باشگاه های بزرگ اروپایی بار دیگر آماده رقابت با یکدیگر بر سر جذب این بازیکن نروژی شوند.

شبکه تلویزیونی ESPN در این خصوص گزارش داد، هالند در تابستان 2022 برای انتقال به تیمی دیگر درخواست دستمزد 30 میلیون پوندی (35.5 میلیون یورو) در سال خواهد نمود، این در حالی است که گفته می گردد باشگاه هایی همانند منچستریونایتد، رئال مادرید، چلسی، منچسترسیتی و بایرن مونیخ بر سر به خدمت گرفتن این ستاره نروژی با هم رقابت می نمایند.

هالند 21 ساله که ارزش کنونی اش در بازار نقل وانتقالات 150 میلیون یوروست، تا به امروز در 69 بازی برای دورتموند به میدان رفته و آمار 70 گل زده را هم به ثبت رسانده است.

او فصل جاری را هم خوب آغاز نموده و در 10 بازی پیروز به ثمر رساندن 13 گل شده و چهار پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دستمزد مدنظر هالند برای انتقال به تیمی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد مدنظر هالند برای انتقال به تیمی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید