طلایی: لحظه تحویل سال، دعا می کنم آدم باشم و آدم بمانم، خاطرات جام جهانی فوتبال سال 98 هنوز در ذهنم است

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، آزادکار عنواندار دنیا گفت: همواره در لحظه تحویل سال دعا می کنم آدم باشم و بتوانم آدم هم بمانم.

طلایی: لحظه تحویل سال، دعا می کنم آدم باشم و آدم بمانم، خاطرات جام جهانی فوتبال سال 98 هنوز در ذهنم است

به گزارش ، محمد طلایی دارنده 3 مدال طلا، نقره و برنز کشتی آزاد دنیا، نفر سوم بازی های آسیایی و دارنده 2 مدال برنز آسیا که هم اکنون سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران است درباره سالی که گذشت گفت: خدا را شکر برای هر آنچه بر ما گذشت، این تنها جمله ای است که می توانم در قبال سالی که گذشت بگویم. از ابتدای سال در اردوی تیم کشتی آزاد جوانان در خدمت کشتی گیران بودیم و بحمدالله نتایج خوبی حاصل شد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ادامه داد: برای ملی پوشان کشورم در المپیک 2020 آرزوی موفقیت دارم، ان شاالله با عزمی جزم برای کسب بهترین نتیجه راهی مسابقات شوند و با بهترین نتیجه به کشور بازگردند.

وی با اشاره به نقش خانواده در موفقیت هایش گفت: خانواده و مربیانم مهمترین و موثرترین افرادی بودند که در موفقیت هایم نقش داشتند. حساب دوستانم، اما جداست، تا به امروز هیچ دوستی را از دست نداده ام، از خانواده کشتی اکبر دودانگه بهترین دوست من است.

رقبا انگیزه ام را برای کوشش بیشتر تقویت می کردند. چند حریف خوب داشتم؛ حریفانی از کره شمالی، روسیه، آمریکا که باید برایشان برنامه ریزی می کردم تا آن ها را ببرم، هر چند باخت های بسیاری هم داشتیم. برد و باخت ها مجازی هستند باید در زندگی حقیقی برنده باشیم.

سرمربی پیشین تیم ملی جوانان درباره این سوال که آیا فوتبال را دنبال می نماید گفت: بله تا اندازه ای پیگیری می کنم و هوادار تیم ملی فوتبال هستم، خاطره شیرین برد تیم در مسابقات برای راهیابی به جام دنیای و پس از آن بازی ها در جام دنیای 1998 هنوز در ذهنم جاری است.

وی درباره برنامه هایش برای سال 99 بیان کرد: برنامه هایم برای سال آینده معطوف به تیم ملی نوجوانان و البته یک سری نامه بازی ها و کار های اداری که هنوز و همچنان از ابتدای سال 98 درگیر انجامش هستم خواهد بود.

طلایی در سرانجام گفت: خانواده و دوستانم نخستین کسانی هستند که سال نو را به ایشان تبریک می گویم. لحظه سال تحویل دعا می کنم خدا یاری کند همواره آدم باشم و آدم بمانم و برای همه مردم کشورم آرزوی سلامتی میکنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طلایی: لحظه تحویل سال، دعا می کنم آدم باشم و آدم بمانم، خاطرات جام جهانی فوتبال سال 98 هنوز در ذهنم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلایی: لحظه تحویل سال، دعا می کنم آدم باشم و آدم بمانم، خاطرات جام جهانی فوتبال سال 98 هنوز در ذهنم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید