فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: جام نبردن مرا بی خواب نمی کند، لیگ اروپا تورنمنتی غیرعادی است

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، فوتبال دنیا - مائوریتزیو ساری به بازیکنان تیمش هشدار داد رقیب آتی در لیگ اروپا را دستکم نگیرند.

فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: جام نبردن مرا بی خواب نمی کند، لیگ اروپا تورنمنتی غیرعادی است

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، مائوریتزیو ساری از بازیکنان در تیم فوتبال چلسی درخواست کرد در بازی هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا مقابل ویدئوتون مجارستان، جدی و پرقدرت به میدان بروند.

سرمربی چلسی در این باره گفت: لیگ اروپا تورنمنت بسیار مهمی است و باید خیلی خوب بازی کنیم. ویدیوتون تیم خوبی است و در بازی اول خیلی خوب کار کرد اما بد شانس بود. بنابراین برای من خیلی مهم است که در تورنمنت های اروپایی در استمفورد بریج خوب ظاهر شویم.می خواهم به فینال لیگ اروپا برسیم. لیگ اروپا تورنمنتی بسیار غیرعادی است. چون نمی دانیم در مرحله بعدی با کدام تیم رو به رو خواهیم شد. 8 تیم از لیگ قهرمانان اروپا می آیند اما در هر صورت می خواهیم به فینال برسیم.باید در رقابت پیش رو و همه بازی های این جام با قدرت وارد زمین شویم و هیچ رقیبی را دستکم نگیریم.

ساری در ادامه اضافه نمود: در 7، 8 سال اخیر جام بردن در ایتالیا اصلا کار آسانی نبوده چون فقط یووه جام ها را می برد. در انگلیس هم سخت است چون 6 یا 7 تیم برای قهرمانی مبارزه می نمایند. مایلم جام ببرم و امیدوارم در چلسی به این هدف برسم اما جام نبردن مرا بی خواب نکرده چون احتیاج دارم 8 ساعت بخوابم و اگر نخوابم، به دردسر می افتم!شاید امشب، شب بازی کردن لوفتوس باشد اما نمی دانم اودوی بازی خواهد نمود یا نه. لوفتوس در چند هفته اخیر در تیم ملی بدشانس بود. در روزهای اخیر مشکلاتی داشته اما بهتر تمرین می نماید و در دسترس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: جام نبردن مرا بی خواب نمی کند، لیگ اروپا تورنمنتی غیرعادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: جام نبردن مرا بی خواب نمی کند، لیگ اروپا تورنمنتی غیرعادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید