فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو، الکسیس سانچس را در بازار ژانویه می فروشد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، فوتبال دنیا - ژوزه مورینیو قصد دارد بازیکن شیلیایی اش که دیگر به توانایی های او برای یاری به شیاطین سرخ اعتقاد ندارد، در لیست بازیکنان مازاد خود قرار دهد.

فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو، الکسیس سانچس را در بازار ژانویه می فروشد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، نشریه استار انگلیس مدعی گردیده است که شدت نارضایتی ژوزه مورینیو از عملکرد الکسیس سانچس به حدی است که او از خرید این بازیکن شیلیایی امسال پشیمان گردیده و قصد دارد در بازار ژانویه سال 2019 یعنی دقیقاً یک سال پس از جذب او از آرسنال (در ازای انتقال هنریک مخیتاریان) او را بفروشد.

سانچس 29 ساله، در ابتدای امسال در حالی راهی من یونایتد شد که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی هم شدیداً خواستار جذب او بود.

ستاره سابق بارسلونا اما خیلی زودتر از آنچه تصور می شد از چشم آقای خاص افتاد و در بازی اخیر تیمش مقابل وستهام، حتی در لیست 18 نفره هم قرار نگرفت.

شنیده ها حاکی از آن است که مورینیو پیش از این بازی با سرزنش کردن سانچس در حضور سایر بازیکنان از خجالت وی درآمده است و دیگر اعتقاد به او ندارد.

خارج کردن سانچس از فهرست بازیکنان تیم، فصل جدیدی در آشفته بازار مورینیو در منچستریونایتد طی فصل جاری است که در آن علاوه بر نتایج ضعیف (3 شکست و یک تساوی در 7 بازی لیگ برتر)، ماجرای درگیری لفظی آشکار با پل پوگبا هم به دردسرهای او اضافه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو، الکسیس سانچس را در بازار ژانویه می فروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو، الکسیس سانچس را در بازار ژانویه می فروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید