قصد روسیه برای ادامه فروش 13 میلیارد دلاری سلاح در سال

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، مدیرکل شرکت راس آبارون اکسپورت روسیه با اشاره به اینکه صادرات تسلیحات نظامی طی 19 سال بیش از چهار برابر افزایش داشته، گفت: به رغم وجود تحریم ها، صادرات در سطح 13 میلیارد دلار در سال حفظ خواهد نمود.

قصد روسیه برای ادامه فروش 13 میلیارد دلاری سلاح در سال

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آرشیو بهترین ها به نقل از خبرگزاری نووستی، الکساندر میخی یف مدیرکل شرکت راس آبارون اکسپورت روسیه گفت که این شرکت، به رغم تحریم های اعمال شده، میخواهد صادرات تسلیحات نظامی به سایر کشورها را در سطح بالای 13 میلیارد دلار در سال حفظ کند.

این مقام روس امروز در گفت وگو با این خبرگزاری گفت: شرکت راس آبارون اکسپورت روسیه با وجود تحریم ها که به عقیده ما صرفاً جنبه رقابت ناعادلانه دارند، پیروز شده تا طی یکی دو سال اخیر سطح فروش تسلیحات خود را بالاتر از 13 میلیارد دلار در سال نگهدارد و اکنون هم قصد ندارد تا از این سطح پایین آید.

به گفته وی، حجم صادرات تسلیحات نظامی روسی طی 19 سال گذشته بیش از 4 برابر افزایش داشته و از رقم 3.3 میلیارد دلار در سال 2001 به رقم 13.7 میلیارد دلار در سال 2018 رسیده است.

میخی یف همچنین گفت که روسیه تحویل پنج سامانه موشکی اس-400 به کشور هند را در سال 2025 به اتمام خواهد رساند. به گفته این مقام، طرفین امیدوارند که برنامه ریزی صورت گرفته در این راستا طبق روال عادی پیش برود، برای اینکه اقدامات لازم با توجه به حجم قرارداد، بسیار سنگین است.

تحویل نخستین محموله از این سامانه به هند در ماه سپتامبر سال 2021، دقیقاً با گذشت دو سال از دریافت پیش پرداخت آن انجام خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قصد روسیه برای ادامه فروش 13 میلیارد دلاری سلاح در سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصد روسیه برای ادامه فروش 13 میلیارد دلاری سلاح در سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید