متن قانونی که مهدی تاج را در فدراسیون فوتبال ماندنی کرد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، رئیس فدراسیون فوتبال با قانونی که مربوط به جانبازان و متمم قانون خدمات کشوری است، در فدراسیون فوتبال ماندنی شد.

متن قانونی که مهدی تاج را در فدراسیون فوتبال ماندنی کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آرشیو بهترین ها، طبق ماده 60 قانون خدمت رسانی به ایثارگران که متمم قانون خدمات کشوری است، جانبازانی که بالای 25 درصد جانبازی دارند و قبل از موعد بازنشستگی خود را بازنشسته کرده اند، برای یک بار با نظر عالی ترین مقام دستگاه می توانند دوباره به کار برگردند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کارمند فولاد مبارکه اصفهان است که با 25 سال سابقه خود را بازنشسته کرده بود. او پس از نامه نگاری های اجرا شده از سوی AFC و فیفا مبنی بر تعلیق فوتبال ایران، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در این خصوص صحبت های نهایی را انجام داد و پس از موافقت رئیس کارخانه فولاد مبارکه و رحمانی، وزیر صنایع مهدی تاج می تواند دوباره به عنوان کارمند این شرکت به کار خود بازگردد، به این ترتیب تاج بازنشسته محسوب نمی گردد و می تواند در فدراسیون فوتبال ماندنی گردد.

در ماده 60 خدمت رسانی به ایثارگران آمده است: دستگاه های موضوع ماده (2) این قانون مکلفند حسب درخواست جانبازان و آزادگانی که قبل از تصویب این قانون در خدمت دستگاه بوده و قطع همکاری کرده اند، صرفاً برای یک بار نسبت به اعاده به خدمت آنان اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "متن قانونی که مهدی تاج را در فدراسیون فوتبال ماندنی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن قانونی که مهدی تاج را در فدراسیون فوتبال ماندنی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید