نماینده مردم کرمان و راور در مجلس: دولت لایحه جدایی سازمان جوانان از وزارت ورزش را به مجلس ارائه دهد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه دولت جدایی چهار وارتخانه از هم را به صورت کلی به مجلس ارسال نموده بود گفت: دولت لایحه جدایی سازمان جوانان از وزارت ورزش را جدا گانه به مجلس بفرستد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس: دولت لایحه جدایی سازمان جوانان از وزارت ورزش را به مجلس ارائه دهد

به گزارش خبرنگار ، محمدرضا پورابراهیمی در هفتمین جلسه ساماندهی امور جوانان استان کرمان که با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و فدایی استاندار کرمان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار گردید، اصلی ترین موضوع جوانان را اشتغال دانست و گفت: دغدغه اصلی همه خانواده ها اشتغال فرزندان آنها است.

وی با بیان اینکه چند دستگاه متولی اشتغال در کشور وجود دارد، اضافه کرد: وزارت کار و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این حوزه فعال هستند و اگر قرار است وزارت ورزش در این حوزه وارد گردد یک متولی خاص و عملیاتی می خواهد.

پورابراهیمی توضیح داد: اینکه فقط با سمن ها جلسه داشته باشید، مشکل اشتغال جوانان حل نمی گردد بلکه برای این موضوع مهم باید عملیاتی وارد شد.

وی با بیان اینکه در بحث ازدواج جوانان هر سال در بودجه اعتبار گذاشته شده است، یادآور شد: وام مورد احتیاج فعلی زوج های جوانان قطعا مسائل آنها را با توجه به افزایش قیمت ها حل نمی کند.

پورابراهیمی با اعلام اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی دستگاه های زیادی درگیر هستند، بیان داشت: در حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان یک متولی ویژه می خواهیم تا سمن ها را هدایتگری کند.

وی با بیان اینکه ساختار حوزه جوانان که قبلا یک ساختار مجزا بود نباید زیر سایه وزارت ورزش قرار بگیرد و باید برای آن برنامه و عملیات طراحی گردد، گفت: در لایحه دولت، مجلس جدایی چهار وارتخانه از هم را به صورت کلی ارسال نموده بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رای مخالفت مجلس با این لایحه به صورت کلی بوده است، اضافه کرد: دولت لایحه جدایی سازمان جوانان از وزارت ورزش را جدا گانه به مجلس بفرستد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نماینده مردم کرمان و راور در مجلس: دولت لایحه جدایی سازمان جوانان از وزارت ورزش را به مجلس ارائه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مردم کرمان و راور در مجلس: دولت لایحه جدایی سازمان جوانان از وزارت ورزش را به مجلس ارائه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید