پوشش زنده؛ جام جهانی والیبال، تساوی ایران و ژاپن در خاتمه ست دوم

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، تیم ملی والیبال ایران در ست نخست بازی مقابل ژاپن در جام جهانی 2019 بازنده شد.

پوشش زنده؛ جام جهانی والیبال، تساوی ایران و ژاپن در خاتمه ست دوم

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، تیم ملی ایران در نهمین بازی خود در جام دنیای 2019 ژاپن به مصاف تیم میزبان رفت. ژاپنی ها پیش از این بازی با 6 پیروزی و تنها 2 شکست در صندلی چهارم جدول قرار دارند.

سعید معروف، پوریا یلی، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) بازیکنان آغاز کننده ایران در بازی با ژاپن بودند. ژاپنی ها از ابتدای این دیدار با سرویس های خوب و حملات موثر، 4 بر صفر از ایران پیش افتادند و در ادامه با تکیه بر توپ گیری و اسپک های بهتر، اختلاف امتیاز خود را حفظ و بیشتر کردند. ست نخست با نتیجه 25 بر 16 به سود ژاپن تمام شد.

تیم ملی والیبال ایران تا خاتمه ست اول، 8 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از دفاع روی تور، صفر پوئن سرویس و 5 امتیاز از اشتباهات حریف کسب نموده و در مقابل ژاپن نیز 15 امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع روی تور، 2 پوئن سرویس و 7 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آورده بود. تا خاتمه این ست، علی اصغر مجرد 3 و سعید معروف 2 امتیاز برای ایران کسب کردند.

بازیکنان ژاپن در ست دوم نشان دادند که کسب 6 پیروزی مقابل بهترین تیم های دنیا، تصادفی نبوده است. بازیکنان ایران در ست دوم هم جنگیدند ولی ژاپنی ها در اسپک و سرویس بهتر عمل کردند. حضور امیرحسین اسفندیار به جای میلاد عبادی پور، تاکتیک سرمربی ایران برای تقویت دریافت و حملات ایران بود. ایران، امتیازات از دست رفته را جبران کرد و بازی در امتیاز 23 مساوی شد. ایگور کولاکوویچ در امتیاز 24 بر 23 برای ژاپن، تقاضای وقت استراحت کرد تا با ایجاد یک وقفه و توصیه های لازم به تیمش یاری کند. اشتباهات بازیکنان ژاپن و دفاع های روی تور خوب بازیکنان ایران، نتیجه 28 بر 26 را برای ایران به دنبال داشت.

تیم ملی والیبال ایران تا خاتمه ست دوم، 20 امتیاز از اسپک، 9 امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و 14 امتیاز از اشتباهات حریف کسب نموده و در مقابل ژاپن نیز 30 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از دفاع روی تور، 5 پوئن سرویس و 13 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آورده بود. تا خاتمه این ست، پوریا یلی 7 و پوریا فیاضی 6 امتیاز برای ایران کسب کردند.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پوشش زنده؛ جام جهانی والیبال، تساوی ایران و ژاپن در خاتمه ست دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش زنده؛ جام جهانی والیبال، تساوی ایران و ژاپن در خاتمه ست دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید