چاقی؛ معضل سلامت بچه ها آمریکایی

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، براساس تازه ترین آماری که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا منتشر شده، بیش از 4 میلیون و 800 کودک این کشور که دررده سنی 10 تا 17 سال هستند، دچار چاقی و اضافه وزن هستند.

چاقی؛ معضل سلامت بچه ها آمریکایی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ آرشیو بهترین ها به نقل از دیلی میل، براساس تازه ترین آماری که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا منتشر شده، بیش از 4 میلیون و 800 کودک این کشور که دررده سنی 10 تا 17 سال هستند، دچار چاقی و اضافه وزن هستند.

این آنالیز تأکید می نماید، نرخ چاقی میان بچه ها فقیر دست کم 2 برابر بچه ها ثروتمند است و این روند افزایشی همچنان ادامه دارد.

میزان بچه ها چاق بین 10 تا 17 سال از 16 درصد در سال 2016 به 15 درصد کاهش یافته است؛ براساس داده ها می سی سی پی با نرخ 25.4 بالاترین میزان چاقی جوانان را دارد.

کارشناسان تأکید می نمایند، باید سیاست های بیشتری اتخاذ گردد که هم در سطح ایالتی و هم در سطح فدرال به کاهش نرخ چاقی یاری کند.

در می سی سی پی بیش از یک چهارم از بچه ها چاق هستند و پس از آن ایالت ویرجینای غربی و کنتاکی واقع شده است؛ ایالت های یوتا، آلاسکا ، کلرادو ، مینه سوتا ، مونتانا و واشنگتن نیز به ترتیب کمترین نرخ چاقی بچه ها را به خود اختصاص داده اند.

چاقی یک عامل خطر برای چندین بیماری بهداشتی مزمن ویرانگر از جمله دیابت نوع 2 ، سکته مغزی ، حمله قلبی و حتی انواع خاصی از سرطان است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "چاقی؛ معضل سلامت بچه ها آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاقی؛ معضل سلامت بچه ها آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید