کلوپ: صلاح بهترین بازیکن زمین بود، با این سبک بازی تیمی نمی تواند از دست ما جان سالم به در ببرد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد شاگرانش برابر برنلی راضی است و از ستاره مصری تیمش هم تمجید کرد.

کلوپ: صلاح بهترین بازیکن زمین بود، با این سبک بازی تیمی نمی تواند از دست ما جان سالم به در ببرد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، یورگن کلوپ که شاگردانش بعدازظهر امروز (یکشنبه) در هفته سی ام لیگ برتر انگلیس در استادیوم آنفیلد با نتیجه 4 بر 2 برنلی را از پیش رو برداشتند، پس از این بازی در خصوص گل اول برنلی که مشکوک به خطا روی آلیسون بکر، دروازه بان سرخپوشان مرسی ساید بود، گفت: در بسیاری از کشورها گل اول این بازی را مردود اعلام می نمایند. به هر حال دریافت گل زودهنگام از برنلی مشکل خاصی برای ما ایجاد نکرد. ما آرامش خودمان را حفظ کردیم و در کنار به ثمر رساندن چند گل، صحنه های فوق العاده ای را هم رقم زدیم.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی ساید صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما احتیاج به سه امتیاز این بازی و البته تفاضل گل خوب داشتیم. به یاد هم نمی آورم که برنلی در این بازی فرصت آنچنانی برای زدن شوت در چارچوب دروازه ما پیدا نموده باشد. در خصوص آدام لالانا هم باید بگویم که او واقعاً خوب بازی کرد و به نظر شرایط خوبی دارد.

کلوپ همچنین در تمجید از ستاره مصری تیمش گفت: از دید من محمد صلاح بهترین بازیکن زمین بود، اما از آنجایی که او در این بازی پیروز به گلزنی نشد، در امتیازدهی بازیکنان مورد لحاظ قرار نمی گیرد.

وی در خاتمه اعلام نمود: اکنون باید خودمان را برای بازی با بایرن مونیخ - در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - آماده کنیم. اگر به همین شکل بازی کنیم کسی نمی تواند از دست ما جان سالم به در ببرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: صلاح بهترین بازیکن زمین بود، با این سبک بازی تیمی نمی تواند از دست ما جان سالم به در ببرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: صلاح بهترین بازیکن زمین بود، با این سبک بازی تیمی نمی تواند از دست ما جان سالم به در ببرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید