گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، مارچلو لیپی: ایران بهترین تیم آسیاست

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، مارچلو لیپی، سرمربی تیم ملی فوتبال چین از ایران به عنوان بهترین تیم آسیا یاد کرد و گفت که تیمش برای این بازی به خوبی آماده است.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، مارچلو لیپی: ایران بهترین تیم آسیاست

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ آرشیو بهترین ها از امارات، مارچلو لیپی در نشست خبری پیش از دیدار برابر ایران درباره بازی فیزیکی و مهمی که پیش رو دارند، گفت: من فکر می کنم به خوبی توانستیم ریکاوری و خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم. احتیاج داریم تا در تمرین امروز بار دیگر شرایط را بسنجیم و سپس درباره ترکیب تصمیم گیری کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین در ادامه درباره حضور کارلوس کی روش روی نیمکت ایران و تأثیر او روی عملکرد خوب خط دفاعی تیم ملی و اینکه شاگردانش تا به اینجای مسابقات گلی دریافت نکرده اند، گفت: ایران بهترین تیم آسیاست. ایرانی ها خیلی خوب خودشان را به سطح خوب رسانده اند. بازی های این تیم در جام جهانی به خوبی توانایی هایش را نشان داد. این تیم خیلی خوب دفاع می نماید و سخت هم گل می خورد. همچنین بازیکنان قدرتمندی دارد که کار را برای حریف سخت می نمایند.

شناخت کاملی از تیم ایران داریم و می خواهیم دفاع این تیم را در بازی فردا شکست دهیم، وی با بیان این جمله اضافه نمود: ما حق هیچ گونه اشتباهی در بازی فردا نداریم. هر اشتباه می تواند برای مان خیلی گران تمام گردد و ما را از هدف مان دور کند.

لیپی در ادامه درباره گل های خورده تیم چین در بازی های قبلی و کار سخت مدافعان این تیم در مصاف با ایران گفت: کار کردن روی ضربات ایستگاهی را انجام دادیم. می دانیم ایران هم روی این موضوع بسیار خطرناک است. تمرکز خودمان را روی این موضوع قرار دادیم و مسئله ای روی این موضوع نداریم.

وی درباره شانس چین برای رسیدن به موفقیت های بیشتر در این رقابت ها خاطر نشان کرد: فکر می کنم تیم ملی چین نتایج خوبی را در طول مدت حضورم گرفته است. ما می خواهیم برنده شویم و نتایج خوبی بگیریم. باید خوب کار کنیم و نتایج درخشان بگیریم و روند رو به رشد خود را در دیدارهای پیش رو ادامه دهیم.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین درباره استفاده از VAR در دیدارهای پیش رو تا فینال هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا توضیح داد: این موضوع خوب است، چون گاهی اوقات اشتباهاتی رخ می دهد که می توان در شرایط بهتری آنها را دید و تصمیم گرفت. در مجموع من با این موضوع موافقم.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، مارچلو لیپی: ایران بهترین تیم آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، مارچلو لیپی: ایران بهترین تیم آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید