71 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در رودان به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، مصطفی غلامپور چهارشنبه شب در نشست خبری با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی برای مردم داشته است که باید این دستاوردها به مردم منتقل گردد . بهترین دستاورد نظام ، وحدت دولت و ملت است نزدیکی مردم و مسئولین را باید ارج نهاد . .فرماندار رودان با اشاره به شعار دهه فجر (افتخار به گذشته و امید به آینده) اضافه نمود : تزریق امید ، نشاط اجتماعی یک ضرورت است البته باید با واکاوی گذشته جهت را برای خدمت بهتر به مردم هموار کنیم .

71 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در رودان به بهره برداری می رسد

غلامپور با اشاره به پروژه های قابل افتتاح دهه فجر در شهرستان رودان گفت : سال جاری مجموعا 71پروژه با اعتباری بالغ بر 618میلیارد و 800میلیون ریال در این شهرستان یا به بهره برداری می رسد یا عملیات اجرایی آن شروع می گردد. تعداد 19پروژه در شهر رودان ، 21 پروژه در بخش مرکزی ، 15پروژه در رودخانه ، 8پروژه در بیکا و 7پروژه در جغین به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به تعداد طرحهای قابل بهره برداری در فصول مختلف اضافه نمود: از مجموع پروژه هایی که قابل بهره برداری هستند در بخش انرژی 16پروژه ، بهداشت و درمان 11پروژه ، مسکن و عمران شهری و روستایی ،20پروژه ، کشاورزی 5پروژه ، آموزش 7پروژه ، فرهنگی و مذهبی 2پروژه ، ورزش 4پروژه ، رفاه و تامین اجتماعی 3پروژه و صنعت 3پروژه به بهره برداری می رسد که بخشی از آنها با حضور استاندار و مدیران کل و ستادی و بخشی با حضور معاون امور مالی و توسعه منابع انسانی استاندار هرمزگان و قسمتی هم با حضور مسئولین محلی افتتاح می شوند. با بهره برداری از این پروژه ها قطعا تحول خوبی را در جهت عمران و آبادانی منطقه شاهد خواهیم بود.

غلامپور مهمترین پروژه هایی که در دهه فجر در شهرستان رودان بهره برداری می گردد را معرفی کرد و گفت: مجتمع آبرسانی نازدشت ، مرکز جامع سلامت هیز بندگان ، روشنایی برق شهرستان با اعتباری بالغ بر 158میلیارد ریال ، هنرستان کاردانش زیارتعلی، مجموعه بسته بندی ، انبار و سردخانه محصولات کشاورزی و گلخانه ده هکتاری از پروژه های شاخص شهرستانهستند .

وی در انتها با قدردانی از همراهی رسانه ها اضافه نمود: انتقاد رسانه ها یک فرصت است چرا که باعث تحقق توسعه و پویایی جامعه می گردد. رسانه ها بازوان توانمند نظام و از ارکان اصلی توسعه به شمار می روند . لذا امیدواریم با انعکاس خدمات دولت و نظام در امید آفرینی به جامعه پیشگام باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "71 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در رودان به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "71 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در رودان به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید