استقبال سوسیال دموکرات های اروپا از کوشش های اجرا شده برای حفظ برجام

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، سوسیال دموکرات های اروپا در بیانیه ای از کوشش های صورت گرفته برای حفظ توافق هسته ای(برجام) استقبال کردند.

استقبال سوسیال دموکرات های اروپا از کوشش های اجرا شده برای حفظ برجام

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، در این بیانیه آمده است: سوسیال دموکرات های اروپا ایجاد اینستکس - ساز و کار مالی مورد انتظاری که قرار است دادوستد مشروع میان اتحادیه اروپا و جمهوری اسلامی ایران را تسهیل کند -توسط آلمان، فرانسه و بریتانیا را گرامی می دارد. اس پی وی رکن مهمی در کوشش های اروپا برای حفظ توافق هسته ای با ایران (برجام) که در سال 2015 پس از مذاکراتی سخت منعقد شد، محسوب می گردد. آژانش بین المللی انرژی اتمی بارها تایید نموده است که ایران حتی با وجود خروج ترامپ از برجام در سال گذشته، همچنان به توافق پایبند است. نات فلکستون (knut fleckenstein) عضو مجلس و گزارش دهنده سوسیال دموکرات ها گفته است: استقرار اینستکس به شرکای ایرانی مان نشان می دهد که ما هر کاری را برای حفاظت از کمپانی های اروپایی علیه کوشش های باج خواهانه آمریکا انجام می دهیم و مصممیم که تعهدات خودمان نسبت به برجام را تکمیل کنیم.

این لازم است که اینستکس از طریق بادوامی برای تجارت مشروع میان ایران و اتحادیه اروپا تبدیل گردد. علی الخصوص، دادوستد اقلام اساسی از جمله مواد غذایی و وسایل پزشکی می بایست در اسرع وقت امکان پذیر گردد. ما همچنین ایران را ترغیب می کنیم که از طرف خود به حفظ محیط تجاری بی شبهه ای برای عاملان مالی اروپایی ادامه دهد. در همین زمان ما بر اختلاف مان با ایران در سایر حوزه ها همچون مسأله خاورمیانه تاکید می کنیم که می بایست در گردهمایی دیگر و با موضوع منطقه ای به آن رسیدگی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استقبال سوسیال دموکرات های اروپا از کوشش های اجرا شده برای حفظ برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال سوسیال دموکرات های اروپا از کوشش های اجرا شده برای حفظ برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید