خبرنگاران سندرز از نامزدی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، نیویورک- خبرنگاران- سناتور سوسیال دموکرات آمریکا از همه دموکرات ها و آمریکایی ها خواست از کارزار انتخاباتی جو بایدن معاون اول رئیس جمهوری سابق این کشور حمایت نمایند.

خبرنگاران سندرز از نامزدی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد

برنی سندرز روز دوشنبه در یک گفت وگوی زنده تلویزیونی با جو بایدن گفت: امروز من از همه آمریکایی ها اعم از دموکرات ها، مستقلان و خیلی از جمهوریخواهان می خواهم که گرد هم آیند و از کارزار انتخاباتی تو که مورد حمایت من است، پشتیبانی نمایند.

وی ادامه داد: ما باید برای شکست دادن کسی که از نظر من خطرناکترین شخص در تاریخ مدرن این کشور است، متحد شویم. این رئیس جمهوری تمام مشاوره های مربوط به این بیماری همه گیر را نادیده گرفت.

سناتور سوسیال دموکرات آمریکا افزود: او از قانون فراوری دفاعی استفاده نکرد تا به موقع، ماسک، دستکش و دستگاه های تنفسی فراوری نمایند که مردم آمریکا امروز به آن احتیاج دارند.

سندرز اظهار کرد: فهمیدم که او می خواهد دکتر آنتونی فاوچی را اخراج کند. باور نکردنی است. او هر روز صدای دانش بود و کوشش می کرد به مردم آمریکا شرایط را شرح دهد. او تهدید کرد که او را اخراج می نماید.

وی با بیان اینکه این رئیس جمهوری حتی قانون اساسی را نخوانده است، افزود: او باور دارد که برتر از قانون است. او رئیس جمهوری است که به طور مداوم دروغ می گوید. او نشان داده است که بسیار نژادپرست و جنسیت گرا است. او بیگانه هراس و انسان هراس است. اینها دلایلی است که باید به دوره ترامپ انتها داده گردد.

این سناتور ایالت ورمونت که هفته گذشته از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داد، خطاب به بایدن تاکید نمود: این دلایلی است که ما به حضور تو در کاخ سفید احتیاج داریم. من هر کاری که بتوانم در این باره انجام خواهم داد تا این رویداد را ببینیم.

سندرز توضیح داد: می دانم که بار سنگین مسئولیت اکنون بر شانه های توست و این مهم است که ما همه با یکدیگر نه فقط در این زمان بلکه برای آینده کشور کار کنیم. به این منظور بسیار خرسندم که اعضای ستاد تو و اعضای ستاد من با هم کار می نمایند.

جو بایدن هم در این گفت وگو با تشکر از حمایت سندرز گفت ما به تو نه تنها برای پیروزی در انتخابات بلکه در دولت احتیاج داریم.

معاون اول رئیس جمهوری سابق آمریکا در 20 فروردین به دنبال اعلام رسمی سندرز برای انصراف از رقابت های انتخاباتی هم در بیانیه ای اظهار کرد: برنی در سیاست، کاری نادر انجام داده است. او فقط یک کارزار سیاسی را اجرا ننموده است. او جنبشی ایجاد نموده است و اشتباه نکنید، معتقدم که این حرکتی است که امروز به اندازه دیروز قدرتمند است. این یک چیز خوب برای ملت و آینده ما است.

بایدن با تاکید بر اینکه سناتور سندرز و حامیانش گفت وگو در آمریکا را تغییر داده اند، گفت: موضوعاتی چون نابرابری درآمدی، مراقبت های بهداشتی جهانی، تغییر اوضاع، دانشگاه رایگان، رهایی دانشجویان از بدهی خردنماینده وام های دانشجویی که مورد توجه اندکی قرار گرفته اند، یا امید کمی برای آن بود، اکنون در مرکز بحث سیاسی قرار دارند.

داوطلب ریاست جمهوری آمریکا خطاب به سندرز و همسرش گفت: ما می دانیم این (تصمیم) چقدر سخت است. شما منفعت ملت و لزوم شکست دونالد ترامپ را بیش از هر چیز دیگری قرار داده اید و برای آن سپاسگزاریم. ما همچنین می خواهیم بدانید: من نماینده شما خواهم بود. صدای شما به وسیله من شنیده می گردد. همان طور که می گویید: من نه، ما.

بایدن افزود: به طرفداران شما نیز همین تعهد را می دهم؛ من شما را می بینم، شما را می شنوم و فوریت آنچه را که ما باید در این کشور انجام دهیم را می فهمم. امیدوارم به ما ملحق شوید. پیشاپیش به شما خوشامد می گویم و به شما احتیاج داریم.

وی تاکید نمود: با هم دونالد ترامپ را شکست خواهیم داد و هنگامی که ما این کار را می کنیم، نه تنها کار سختی را برای بازسازی این ملت انجام خواهیم داد بلکه آن را دگرگون خواهیم کرد.

در رقابت های انتخاباتی مقدماتی دموکرات ها، تعداد نمایندگان متعهد جو بایدن برای کنوانسیون ملی دموکرات ها به یکهزار و 217 نفر رسید در حالی که تعداد دلیگیت های سندرز با اختلافی حدود 300 نفری در عدد 914 ایستاد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سندرز از نامزدی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سندرز از نامزدی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید