خبرنگاران 200 هزار عدد ماسک قاچاق در سرپل ذهاب کشف شد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، قصرشیرین- خبرنگاران- معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: 200 هزار ماسک قاچاق و غیربهداشتی از یک کارگاه خیاطی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

خبرنگاران 200 هزار عدد ماسک قاچاق در سرپل ذهاب کشف شد

حسن پیرکرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آرشیو بهترین ها اضافه کرد: این تعداد ماسک غیرمجاز و غیر بهداشتی برای توزیع در بازار بسته بندی شده بود که توسط تیم بازرسی ستاد کرونای شهرستان سرپل ذهاب کشف شد.

وی گفت: همچنین در بازرسی های انجام شده یک هزار دست لباس بیمارستانی گان غیرمجاز نیز کشف شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: تیم بازرسی ستاد کرونای سرپل ذهاب به طور جدی کار نظارت بر نحوه فراوری و توزیع ماسک در شهرستان را دنبال می نماید.

پیرکرمی ادامه داد: حفظ سلامت مردم بسیار مهم است و در این رابطه بدون هیچ گونه مسامحه ای با کسانی که سلامت مردم را به خطر بندازند، برخورد می گردد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.

طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ابتدای آغاز اپیدمی تا به امروز در استان 13 هزار و 545 نفر بستری و 13 هزار و 382 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 126 بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان های استان بستری شده و 97 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 200 هزار عدد ماسک قاچاق در سرپل ذهاب کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 200 هزار عدد ماسک قاچاق در سرپل ذهاب کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید