محمد بنا: فرنگی کاران جوان در انتخابی کشتی های دلچسبی گرفتند، سرمایه گذاری ما المپیک 2024 است

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اگر المپیک توکیو 2020 برگزار گردد ما امیدواری داریم، اما بیشتر سرمایه گذاری ما برای المپیک 2024 پاریس است تا ان اشالله معجره لندن تکرار گردد.

محمد بنا: فرنگی کاران جوان در انتخابی کشتی های دلچسبی گرفتند، سرمایه گذاری ما المپیک 2024 است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آرشیو بهترین ها، رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان در 10 وزن برگزار گردید که محمد بنا سرمربی تیم ملی درباره این مسابقات گفت: به غیر از مسابقات لیگ که مدتی قبل برگزار گردید، نزدیک به 8-7 ماه بود که مسابقه ای به این شکل نداشتیم. 12 مسابقه کشتی خوب در رشته فرنگی طی یک روز برگزار گردید که کشتی ها یکی از دیگری بهتر بود و طبیعتاً نیز کشتی گیران از شرایط بدنی خوبی برخوردار نبودند، ولی، چون همه جوان و با انگیزه بودند، کشتی های دلچسبی گرفتند.

وی توضیح داد: ان اشالله با ادامه اردو هایی که در پیش داریم اگر مسابقات جهانی برگزار گردد امیدواریم با همین کشتی گیران نیز به نتایج مطلوبی دست یابیم.

بنا تاکید نمود: اکنون پس از چندین سال کشتی فرنگی ما پوست اندازی نموده و نفرات جوان و خوبی به تیم ملی کشتی فرنگی ملحق شده اند که امید روز های خوب را می دهد. اگر المپیک توکیو 2020 برگزار گردد ما امیدواری داریم، اما بیشتر سرمایه گذاری ما برای المپیک 2024 پاریس است تا ان اشالله معجره لندن تکرار گردد. طبیعتا ملی پوشانی که به اردو دعوت شدند شناخته شده بودند و تنها موردی که می توانم نام ببرم محمد ناقوسی در وزن 82 کیلوگرم بود. وی با آن شرایط سنی و جوانی برای اولین بار در این وزن برای تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد و اگر بتواند خود را حفظ کند، آینده درخشانی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محمد بنا: فرنگی کاران جوان در انتخابی کشتی های دلچسبی گرفتند، سرمایه گذاری ما المپیک 2024 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد بنا: فرنگی کاران جوان در انتخابی کشتی های دلچسبی گرفتند، سرمایه گذاری ما المپیک 2024 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید