کاهش وزن سریع با این ترکیب جادویی

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، اصلی ترین جز تشکیل دهنده سیر خام یک ماده طبیعی بنام Alliin است. تمام خواص جادویی مثل فواید ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد ویروسی آن به این ماده مربوط می گردد.

کاهش وزن سریع با این ترکیب جادویی

آیا سریع ترین زمان رسیدن به وزن ایده آل همیشه یک دغدغه اصلی شما است؟ کاهش وزن ساده نیست، احتیاج به یک اراده قوی و صبر کافی دارد. اما بوسیله بعضی رژیم های غذایی می توان فرایند کاهش وزن را سرعت بخشید.

سیر و عسل از هزاران سال قبل بعنوان دارو های درمانی مورد استفاده قرار می گرفتند. چینی ها از سیر برای درمان بیماری های گوارشی و تنفسی استفاده می کردند.

اصلی ترین جز تشکیل دهنده سیر خام یک ماده طبیعی بنام Alliin است. تمام خواص جادویی مثل فواید ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد ویروسی آن به این ماده مربوط می گردد. معمولا از سیر بعنوان طعم دهنده غدایی استفاده می گردد. حرارت بسیاریازخواص آن را از بین می برد. به همین علت مصرف سیر خام بیشتر توصیه می گردد.

از جمله فواید و خواص سیر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

وقتی سیر به معده شما می رسد، فراوری شیره معده را افزایش می دهد، شیره معده برای جذب صحیح آهن لازم است. بعلاوه، سیرغنی از ویتامین و مواد معدنی است، بنابراین مصرف آن می توان گردش خون تان را بهبود بخشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، سیر اندازه کلسترول و چربی را کاهش می دهد، بنابراین مانع از غلیظ شدن خون شما می گردد و به آن اجازه می دهد که به طور طبیعی جریان یابد. این کار می تواند به جلوگیری از مسائل قلبی عروقی نیز یاری کند.

سیر یک آنتی اکسیدان قوی است که سلول های پوست شما را باز سازی می نماید. این کار به شما یاری می نماید که پوستی صاف، نرم و بدون آکنه داشته باشید. با مصرف سیرشما همه این مزایا را بدون احتیاج به محصولات تجاری به دست می آورید.

بسیاری از این محصولات شامل مواد شیمیایی و التهاب زا هستند که می توانند در طولانی مدت به پوست شما آسیب برسانند.

به لطف سیر، سیستم ایمنی شما قوی تر شده و به دفاع از شما در برابر میکروب ها و باکتری ها یاری می نماید. بعلاوه مهم است که سیستم ایمنی خود را در شرایط سالم نگه دارید تا از شرایط بحرانی مانند سرطان جلوگیری کنید. سیر با تقویت سیستم ایمنی، به بدن شما برای مبارزه با ارگانیسم های مهاجم یاری می نماید.

از طرف دیگر، عسل که بعنوان یک آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال قوی به شمار می رود، می تواند علاوه بر افزایش تقویت سیستم ایمنی و یاری به افزایش سطح انرژی بدن، به کاهش ابتلا به بسیاری از بیماری ها مثل سرطان و عفونت ها و مبارزه با آن ها یاری کند.

از فواید عسل می توان به موارد زیل اشاره نمود:

اگر میگرن و یا درد های مزمن دارید، عسل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. طعم شگفت انگیز آن شما را آرام خواهد نمود. خواهید دید که با مصرف عسل به دارو های مسکن و شیمیایی مضر، کمتر احتیاج پیدا خواهید کرد. این موضوع می تواند به بهبود کیفیت زندگی شما یاری کند و شما را در موقعیتی قرار دهد که بدون احساس درد، بیشتر وقت خود را صرف فعالیت های خود کنید.

اگر فعالیت های زیادی در طول روز انجام می دهید، به انتها رساندن روز بدون احساس خستگی امری سخت خواهد بود. به همین علت است که بسیاری از مردم برای برطرف خستگی شان نوشیدنی های انرژی زا یا نوشیدنی های قندی را انتخاب می نمایند.

با این حال، با گذشت زمان، این نوشیدنی ها به جای مفید بودن عواقب بسیار مضری در پی خواهد داشت. اما، عسل به شما این انرژی اضافی را بدون هیچگونه عوارض جانبی ارائه می دهد.

اگر مقداری عسل به سیر اضافه کنید، حقیقتا خواص آن چند برابر خواهد شد. هر دوی آن ها آنتی بیوتیک های قدرتمندی هستند که سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می نمایند. شاید سیر و عسل یک ترکیب خوشمزه نباشد و به مزاج خیلی ها خوش نیاید امامصرف این دو فواید بسیاری خواهد داشت، از جمله:

کاهش فشارخون و کاهش سطح کلسترول مضر در خون

مبارزه قوی با ابتلا به سرماخوردگی و آنفلونزا

تقویت سیستم گوارشی و بهبود بسیاری از اختلالات گوارشی

یاری به سلامت کبد و پاکسازی سموم

کاهش ابتلا به بسیاری از بیماری های قلبی عروقی

مصرف سیر و عسل به کاهش وزن یاری می نماید.

اگر تا به امروز به فکر کاهش وزن افتاده باشید، سریع ترین زمان رسیدن به وزن ایده آل همیشه یک دغدغه اصلی شما خواهد بود. کاهش وزن ساده نیست، احتیاج به یک اراده قوی و صبر کافی دارد.

اما بوسیله بعضی رژیم های غذایی می توان فرایند کاهش وزن را سرعت بخشید. روش های کاهش وزن و رژیم های غذایی برای این کار متعدد هستند. اما یک روش درمانی طبیعی برای کاهش وزن مصرف روزانه ترکیب سیر و عسل با معده خالی است.

وقتی مخلوط سیر و عسل را با معده خالی مصرف می کنید، علاوه بر اینکه احتیاج غذایی شما را تامین می نماید، میل شما به غذا را نیز کاهش می دهد و چربی های اضافه به مرور از بین خواهد برد که این امر استرس و ترشح کورتیزول را کاهش می دهد.

با این کار از دو جهت سود خواهید برداول اینکه شما دچار اضافه وزن نخواهید شد و دوم اینکهاز این طریق قادر خواهید بود بیشترین مواد غذایی که احتیاج دارید را جذب کنید و سموم بدن را از بین ببرید.

مواد لازم برای تهیه معجون سیر و عسل

10-12 حبه سیر

یک لیوان عسل

یک ظرف یا لیوان شیشه ای دردار تمیز

سیر ها را خرد نموده و یا آن ها را له کنید. هرچه قطعات سیر کوچکتر باشد، عسل با سرعت بیشتری به داخل آن نفوذ می نماید.

عسل را به ظرف شیشه ای اضافه کنید و آن را با سیر مخلوط کنید.

سیر ها کاملا درون عسل فرو ببرید و حباب های هوا را از بین برده تا از تخمیر جلوگیری گردد.

درب ظرف را ببندید و آن را یک الی دو هفته درون یخچال قرار دهید.

پس از انتها این زمان می توانید هرروز یک تا پنج قاشق غذاخوری از مخلوط سیر وعسل را با معده خالی نوش جان کنید و از خواص این مخلوط جادویی بهره مند شوید.

نباید فراموش کنید که خواص این روش درمانی واقعاً شگفت انگیز و بی نظیر است. هیچ دارویی در جهان نیست که همه این خواص را یک جا داشته باشد. حتما این مخلوط حیرت انگیز را امتحان کنید.

منبع: فرادید

به "کاهش وزن سریع با این ترکیب جادویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش وزن سریع با این ترکیب جادویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید