کادر درمانی به عنوان مدافعان سلامت، در خط مقدم مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کادر درمانی ایران امروز مورد اعتماد ایرانیان و غیر ایرانیان است.

کادر درمانی به عنوان مدافعان سلامت، در خط مقدم مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ آرشیو بهترین ها از مشهد، عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنجشنبه در آیین افتتاحیه هشتمین دوره طرح زائران رضوی سازمان اوقاف و امور خیریه، ویژه کادر درمان در مشهد با اشاره ابتلا ویروس کرونا در بین مدافعان سلامت گفت: بیش از 80 درصد کادر بهداشت و درمان دچار ویروس منحوس کرونا شده اند.

او در راستای هشتمین طرح زائران رضوی با هدف تقدیم از مدافعان سلامت اضافه نمود: به صورت متمرکز 10 هزار 795 و غیرمتمرکز 30 هزار نفر مشرف به مشهد مقدس شدند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به سفر زیارتی مبلغان ادامه داد: سه مرحله نخست ویژه کادر درمان بود که در بخش چهارم این برنامه زائران هم با مبلغان جهادی به همراهی پیوستند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن گرامیداشت از همه کارکنان حوزه درمان ادامه داد: تیم پزشکی با پشتیبانی به سرمایه های ارزشمند اجتماعی توانستند به نوبه خود برای سلامت و درمان مردم عزیز ایران مانند شهدای مدافع سلامت از جان خود مایه بگذارند.

بیشتر بخوانید

عبادی اعلام کرد: از زمان شیوع کرونا سازمان ها و گروه های جهادی زیادی به یاری ما آمدند و ما تنها نبودیم از جمله حضور روحانیون به ویژه روحانیون جوان آن هم در زمانی که همه ما ترس از کرونا به علت ناشناخته بودن آن داشتیم ما ما را تنها نگذاشتند.

او توضیح داد: این روحانیون به ما نشان دادند غیر از وظایفی که در این لباس مقدس بر عهده دارند، در بین مردم و کنار مردم هستند به خصوص موضوعاتی که شاید خیلی ها دوری نمایند، این افراد در بیمارستان زمانی که فشار زیادی به کادر درمان به علت تعداد زیاد بیماران وارد شده بود، همراه و یاری نماینده بودند و ما را همراهی کردند.

/ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کادر درمانی به عنوان مدافعان سلامت، در خط مقدم مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر درمانی به عنوان مدافعان سلامت، در خط مقدم مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید