استارتاپ

تمام جزئیات طرح بنزینی دولت

تهران (پانا) - در طرح یارانه بنزین برای همه که فعلا در کیش اجرا می گردد؛ به هر کد ملی 20 لیتر بنزین داده می گردد. فردی که خودرو دارد، خودش مصرف می نماید و افراد فاقد خودرو می توانند با سازوکاری که دولت اعلام خواهد نمود بنزین مازاد را در یک اپلیکیشن بفروشند.

14 بهمن 1400

جذب 500 هزار دلار گرنت بین المللی به وسیله پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: 500 هزار دلار گرنت بین المللی به وسیله پژوهشگران دانشگاه در پروژه های مشترکی با دانشگاه های هلند، سوئد، دانشگاه ملی روسیه و دیگر دانشگاهی بین المللی جذب شده است.

12 آبان 1400

خبرنگاران فعالیت دانش بنیان ها در حوزه امنیت فضای مجازی افزایش می یابد

تهران- خبرنگاران- تفاهم نامه همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پلیس فتا در زمینه همکاری های مشترک و بهره گیری از ظرفیت فعالان زیست بوم دانش بنیان امضا شد تا فرصتی برای به کار بستن توانمندی های فعالان این حوزه در راستا کمک به امنیت فضای مجازی...

25 مهر 1399

خبرنگاران 97.4 میلیارد تومان طرح تولیدی در بخش تعاون اصفهان آماده بهره برداری است

اصفهان- خبرنگاران- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: 97 میلیارد و 400 میلیون تومان طرح تولیدی با اشتغال آفرینی برای حدود یک هزار و 443 نفر در مجموعه تعاونی های این استان بصورت متمرکز آماده بهره برداری شده است.

23 مهر 1399

زمان برگزاری مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام شد

پنجمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، پس از تعویق به علت شیوع بیماری کرونا، در تاریخ 5 و 6 تیر ماه برگزار خواهد شد.

3 تیر 1399

اگر رسانه ها از نوآوری علوم شناختی استفاده نکنند آسیب می بینند

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: امروز جمهوری اسلامی نیاز جدی به علوم شناختی برای پیشرفت دارد و رسانه ها نیز اگر از نوآوری این رشته استفاده نکنند آسیب خواهند دید.

16 فروردین 1399

جزئیات چهلمین نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری در همدان

معاون گردشگری گفت: چهلمین نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری در روزهای 21 و 22 آبان در استان همدان برگزار می شود و نخبگان و کارشناسان بین المللی در این همایش به تبادل اطلاعات و تجربیات خود می پردازند.

22 شهریور 1398

خبرنگاران معرفی فرصتها و ظرفیتهای سازمان منطقه آزاد انزلی در اینوتکس

انزلی-خبرنگاران-سازمان منطقه آزاد انزلی با حضور در هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی اینوتکس (Inotex2019)، فرصت ها و ظرفیت های این منطقه را برای شرکت ها و فعالان حوزه های فناوری و نوآوری کشور معرفی نمود.

11 مرداد 1398

پانسمان با نانو الیاف سلولز میکروبی در کشور فراوری شد

تهران- خبرنگاران- محققان کشور در یک استارتاپ، پیروز به فراوری پانسمان با نانو الیاف سلولز میکروبی برای درمان زخم های دیابتی و سوختگی با راندمان بالاتر شدند.

24 تیر 1398

تسلا مدل 3 پرفروش ترین خودروی برقی در سال گذشته شد

تسلا مدل 3 پرفروش ترین خودروی الکتریکی در سال 2018 لقب گرفته است. این خبر را موسسه JATO Dynamics اعلام نموده و در ادامه گفته که این خودروساز ساکن سیلیکون ولی، توانسته حدود 138 هزار خودروی مدل 3 فروخته و توانسته شرکت هایی مثل خودروساز چینی BAIC (با فروش 92 هزار خودروی...

30 خرداد 1398